Skip to content

נתניהו לנבחרת הכדורגל הצעירה: "יצגו את ישראל בכבוד"

הנבחרת העניקה לראש הממשלה נתניהו חולצת נבחרת עם שמו וכדורגל עם חתימות השחקנים.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום בלשכתו בירושלים עם נבחרת ישראל לכדורגל עד גיל 21, לקראת אליפות אירופה לשנת 2013 שתפתח השבוע בארץ, ביום רביעי. נבחרת ישראל תפתח את האליפות עם המשחק הראשון מול נורבגיה. הנבחרת העניקה לראש הממשלה נתניהו חולצת נבחרת עם שמו וכדורגל עם חתימות השחקנים.

חולצה מס' 1 - ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: משה מילנר/לע"מ)
חולצה מס' 1 - ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: משה מילנר/לע"מ)

"אני מתרגש יחד עם כל אזרחי ישראל", אמר ראש הממשלה. "אני צופה בכדורגל ולפעמים משחק כדורגל ויש לזה מחיר בגיל הזה. זו הנאה צרופה ואהבה גדולה. ההישג של התחרות הוא שהיא מתקיימת במדינת ישראל. אני שמח על העמידה האיתנה של נשיא אופ"א מישל פלאטיני בכך שהמשחק מתקיים כאן, זוהי אמירה חשובה למדינה, כמדינה שוחרת ספורט. נבחרת ישראל מייצגת דבר חשוב – היא מייצגת את כל חלקי האוכלוסייה של החברה הישראלית שנרתמת לשחק יחד למען המדינה. ייצגו את מדינת ישראל בכבוד. אני רוצה לברך אתכם, בכך שיש לכם כבר עכשיו הצלחה גדולה בכך שהטורניר מתקיים במדינתנו".

ראש הממשלה איחל למאמן גיא לוזון הצלחה במשימה הנוכחית וגם בהצלחה בהמשך דרכו המקצועית בבלגיה, שם הוא ייצג את המקצועיות של ישראל.

שרת התרבות והספורט לימור לבנת, אמרה: "הנבחרת תופיע במיטבה ותייצג את ישראל בכבוד. הממשלה אישרה בשבוע שעבר הקצאת 4.1 מיליון שקלים לאירוע היורו שמתקיים לראשונה במדינת ישראל. הושקעו מאמצים רבים לאירוח הטורניר למרות הלחצים הכבדים שהופעלו נגד אירוח האליפות בארץ. אני קוראת לאוהדים להגיע ולעודד ומאחלת הצלחה רבה לנבחרת- או במילים יותר פשוטות – הרבה גולים בשערים של היריבות".

יו"ר התאחדות הכדורגל אבי לוזון: "אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על האירוח ועל ההבנה שטורניר זה הינו טורניר ברמת חשיבות לאומית וזה יעזור רבות למדינת ישראל ובהסברה מעבר לים של ארץ ישראל היפה והספורטיבית .ברצוני להודות גם לשרת הספורט לבנת על תמיכתה לאורך הדרך. ועל הקצאת המשאבים לטובת ארגון הטורניר ברמה הגבוה ביותר. אני מזמין את עם ישראל לבוא למגרשים וליהנות מחוויית כדורגל איכותית וייחודית".

במפגש השתתפו גם שרת התרבות והספורט לימור לבנת, ר' עיריית נתניה מרים פיירברג, מנכ"לית משרד התרבות והספורט אורלי פרומן, יו"ר התאחדות הכדורגל אבי לוזון, מנהל טורניר יורו 2013 רונן הרשקו, מאמן נבחרת ישראל גיא לוזון וסגל השחקנים המלא.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן