Skip to content

פורמולה 3: רוי ניסני, הרוקי המהיר ברד בול רינג

נהג הפורמולה הישראלי, סיים היום במקום ה-10 את המרוץ ה-15 של העונה באליפות אירופה הרשמית של פורמולה 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חצי עונה חלפה באליפות אירופה הרשמית של פורמולה 3, והרוקי הישראלי, רוי ניסני, יכול בהחלט להיות מרוצה מהביצועים שלו עד עתה. היום בצהריים נערך המירוץ ה-15 בסבב. במסלול רד בול רינג באוסטריה, ניסני זינק מהמקום ה-11 על הגריד: בזינוק איבד מקום אחד, אבל בהמשך הצליח לעקוף שלושה נהגים ולהתייצב במקום התשיעי. רק לקראת ההקפה העשרים והאחרונה של המירוץ, הצליח הברזילאי לואיס פלילפה דראני לעקוף את ניסני ולסיים תשיעי. ניסני הסתפק במקום העשירי המכובד.

רוי ניסני (ישראל) מקבוצת מוקה ספורט. פורמולה 3, רד בול רינג, שפילברג, אוסטריה. צילום באדיבות FIAF3
רוי ניסני (ישראל) מקבוצת מוקה ספורט. פורמולה 3, רד בול רינג, שפילברג, אוסטריה. צילום באדיבות FIAF3

המירוץ היום היה המשך ישיר לשני המירוצים הנוספים שנערכו בסוף השבוע ברד בול רינג. אתמול בבוקר הוא זינק מהמקום ה-16 על הגריד וסיים במקום ה-11. את המירוץ ה-14 בסבב שנערך במוצאי שבת, ניסני פתח במקום ה-13 על הגריד וסיים באותו מקום. במירוץ הזה ניסני קיבל הוראה מהמהנדסים של הקבוצה למנוע מרפאל מרצ'לו האיטלקי, שנאבק על תואר האליפות מול חברו של ניסני לקבוצה, פליקס רוזנקוויסט השבדי, מלהתקדם קדימה אל עבר העשירייה הראשונה. במשך תשע הקפות ניסני הצליח למנוע ממרצ'לו לעקוף ורק בהקפה ה-15 הצליח מרצ'לו לעקוף את ניסני, אך זה  היה מאוחר מדי, מרצ'לו סיים רק במקום ה-11.

ניסני, שזו לו העונה הראשונה באליפות אירופה הרשמית של ה"פורמולה 3", היה בסוף השבוע הרוקי המהיר ביותר ברד בול רינג, מבין 28 הנהגים שהתחרו בסוף השבוע, 12 הם רוקיס. רוי ניסני סיכם היום: "היה לי סוף שבוע טוב, אני ממשיך לצבור ניסיון ולהיצמד לחבורת הצמרת באליפות וזו המטרה העונה. אני אמשיך לעבוד קשה, בתקווה לתוצאות טובות עוד יותר בעתיד".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן