Skip to content

מצוד אחר רוצחי גבר מכפר טרומן

גבר המוכר למשטרה, הותקף ליד ביתו בכפר טרומן בידי שני רעולי פנים. הוא נפצע אנושות ונפטר מפצעיו. במשטרה בודקים אם מדובר בשוד שהסתבך או במארב מתוכנן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חיסול או שוד שהסתבך? גבר בן 46, המוכר למשטרה, הוכה הלילה (שני) למוות בידי שני רעולי פנים בביתו בכפר טרומן. מחקירה ראשונית כי הגבר ובת זוגו (30) שבו לביתם בכפר מהליכה לילית. השניים זיהו בהפתעה שני רעולי פנים בביתם. אלו, שככל הנראה הופתעו מהגעת בני הזוג, תקפו אותם באמצעות כלים שהיו בידיהם ונמלטו. כתוצאה מכך נפגע הגבר קשה מאוד בראשו. פרמדיקים של צוות מד"א שהוזעק למקום, ניסו להציל את חייו אך נאלצו בסופו של דבר לקבוע את מותו.

מפקד תחנת לוד, סגן-ניצב דורון תורג'מן, סיפר: "קיבלנו קריאה ב-01:37 לאחר שדווח לנו על גבר ששרוע על הקרקע. הגענו למקום לאחר שפרמדיקים של מד"א כבר קבעו את מותו של האיש. מדובר באירוע מורכב. יש לנו מספר כיווני חקירה ואנו מבצעים פעולות נרחבות לאיתור החשודים". משטרת ישראל הציבה מחסומים מסביב למושב, שבו התרחש האירוע ובנוסף הועלה לאוויר מסוק במטרה לאתר את החשודים. במשטרה בודקים אם מדובר בשוד שהסתבך או שמא במארב מתוכנן, אך מתחזקת ההערכה כי החשודים ארבו לנרצח.

זירת הרצח בכפר טרומן (צילום: משטרת ישראל)

"בשלב זה הכוחות מבצעים פעולות נרחבות וסריקות באזור עם מסוק וכוחות רבים, בשעה זו לא ניתן להרחיב יותר", הוסיף מפקד התחנה. המשטרה בודקת חשד כי בין ההרוג לחשודים היתה הכרות מוקדמת. עוד נודע כי במקום נמצאו מוט ברזל ושוקר שייתכן ושימשו את רעולי הפנים. בת זוגו של ההרוג מסרה למשטרה את עדותה.

ממד"א איילון נמסר כי הצוות הגיע  למושב, "ובכניסה למבנה שכב אדם בשנות ה-40 לחייו. הוא היה כבר ללא הכרה וללא דופק, ועל פניו היו סימני אלימות קשים. במשך 45 דקות בוצעו בו פעולות החייאה, אך הוא לא הגיב והצוות נאלץ לקבוע את מותו". לדבריהם בת זוגו צפתה מהצד בפעולות ההחייאה, וקראה שוב ושוב בשמו, אך זה היה מאוחר מדי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן