Skip to content

האביב של איסטנבול לא משכנע את ועדי העובדים לחזור לטורקיה

ועדי העובדים החליטו סופית לא לחדש את נופשוני הקיץ לטורקיה. כך עולה מסקר חדש שערכה חברת ועדים ערב תחילת ההתקשרויות לנופש עובדים שימומשו בחודשי יולי אוגוסט. הוועדים החליטו בפועל להמשיך את החרם עד להחלטה חדשה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת ועדים המרכזת את המידע על הפעילות הכלכלית/חברתית של ועדי העובדים בישראל, ערכה סקר חדש ערב תחילת ההתקשרויות לנופש עובדים שימומשו בחודשי יולי אוגוסט. מן הסקר עולה כי ועדי העובדים הקצינו את החלטתם בנושא החזרה לטורקיה, ובהחלטה גורפת החליטו שלא לשלוח השנה אף עובד לנפוש בטורקיה ובפועל להמשיך את החרם עד להחלטה חדשה.

יעקב אלוש, מנכ"ל חברת ועדים, מציין עם הוועדים הגדולים שהחליטו על המשך החרם נמנים: בנק לאומי, רשות שדות התעופה, ארגון עובדי צהל, אל על, דן, אגד, תרכובות ברום, יוניליוור, מפעלי ים המלח, חיפה כימיקלים, בזק, קמ"ג, אליאנס, משרד ראש הממשלה, משרד החקלאות, כנסת ישראל, עיריית חולון, אורט ישראל, הבנק הבינלאומי, הטכניון, ויצ"ו, עיריית תל אביב, עיריית באר שבע, מרכז רפואי ת"א (איכילוב), מכתשים, רפא"ל, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בי"ח וולפסון ועוד.

מלון ויקיניאן באנטליה. לפי שעה חרם הוועדים נמשך. השאלה היא מה יעשו האנשים הפרטיים והמשפחות. (צילום: באדיבות השטיח המעופף)
מלון ויקיניאן באנטליה. לפי שעה חרם הוועדים נמשך. השאלה היא מה יעשו האנשים הפרטיים והמשפחות. (צילום: באדיבות השטיח המעופף)

אלוש מוסיף כי בסקר הקודם היו גם קולות נגד המשך החרם, אולם כעת לא נמצא אף ועד שהסכים להצהיר על הפסקת החרם. בחודש שעבר היה אמור להתקיים בתל אביב יריד תיירות לקבוצות, שבמסגרתו היו אמורות להיות משווקות חבילות הנופש לקיץ ולחגי תשרי לוועדי העובדים. והתחושה הייתה כי הצעות הנופש לטורקיה יתפסו תשומת לב רבה. אולם יריד זה נדחה לחודש יולי והוא ייועד לשיווק נופש לחגי תשרי בלבד. בכך הצטמצמו אפשרויות השיווק לנופש בחודשי יולי ואוגוסט.

אז לאן בכל זאת ייצאו לנופש השנה: עובדי הבנק הבינלאומי ייצאו לטיול משפחות באירופה ולנופשונים ביוון עובדי רפאל לאיטליה, יון וקפריסין עובדי מפעלי ים המלח לתאילנד וגרמניה עובדי תרכובות ברום לסין, תאילנד ושייט מסבב לעולם עובדי בנק לאומי לרודוס עובדי אגד לפראג עובדי הכנסת לאילת וטבריה עובדי משרד ראש הממשלה לצפון ולאילת עובדי יוניליוור לאילת עובדי אורט לטבריה על פי נתוני חברת ועדים, נאמדת פעילות התיירות של מקומות העבודה ביותר משני מיליארד שקלים בשנה.

[related-posts title="כתבה קודמת על תיירות לטורקיה"]

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן