Skip to content

טרמינל 3 ייסגר לקליטת נוסעים

אחר הצהריים ביום שישי השבוע וביום שישי בשבוע הבא, לצורך הרצת מערכת HBS לבידוק ביטחוני אוטומטי של מזוודות הנוסעים, המונעת את הצורך לתשאל נוסעים. הנוסעים יקלטו בטרמינל 1
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לראשונה מאז פתיחתו של טרמינל 3 תופסק בו הפעילות לקליטת נוסעים לטיסות, לצורך הרצת מערכת HBS לבידוק ביטחוני אוטומטי של מזוודות הנוסעים, המונעת את הצורך לתשאל נוסעים.

אזור קליטת הנוסעים בטרמינל 3 ייסגר והנוסעים יקלטו בטרמינל 1. צילום: רש"ת
אזור קליטת הנוסעים בטרמינל 3 ייסגר והנוסעים יקלטו בטרמינל 1. צילום: רש"ת

 

ביום שישי השבוע וביום שישי בשבוע הבא, בין השעות 12 בצהרים ועד 7 בערב יצאו כל הטיסות מטרמינל 1 בנתב"ג. בעת העברת הפעילות לטרמינל 1 תבוצע הרצת מערכת HBS – לבידוק בטחוני אוטומטי של כבודת הנוסעים. הנוסעים מתבקשים בימים ובזמנים שצויינו להגיע ישירות לטרמינל 1.

לאחר ביצוע הליך רישום לטיסה, בידוק בטחוני וביקורת דרכונים, בטרמינל 1 יועברו הנוסעים בהסעה מיוחדת, לטרמינל 3 ישירות אל אולם הדיוטי פרי. העלייה למטוס תהיה כרגיל משערי היציאה בטרמינל 3.

בטיסות הנוחתות בנתב"ג, בתאריכים ובזמנים שצויינו לא יחול כל שינוי, והן יגיעו כרגיל לטרמינל 3. הטיסות הפנים ארציות לאילת ומאילת ימריאו וינחתו בתאריכים האמורים משדה דב בלבד. למידע לגבי לוחות זמנים ומידע נוסף יש להיכנס לאתר רש"ת וחברות התעופה. לרשות הנוסעים בנתב"ג יעמדו הסעות חינם והם יכוונו על ידי עובדי נתב"ג לטרמינל 1.

מערכת HBS

המערכת לבידוק ביטחוני אוטומטי, HBS – Hold Baggage Screening, מיועדת לבטל את הצורך בתשאול ביטחוני של הנוסעים, לפני מסירת הכבודה למכונות השיקוף הביטחוני, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של הסדרי הביטחון הנקוטים בנתב"ג. בעת ניסויים בעבר התגלו במערכת תקלות עקרוניות: התרעות שווא גבוהות מהנדרש והתפוקה לא מספיקה של שינויה הכבודה. עתה מקווים כי מפעילי המערכת התגברו על תקלות אילו ועל תקלות נוספות ואת זה בדיוק יבחנו בימים ובזמנים שטרמינל 3 ייסגר לקליטת נוסעים.

1 Comment

  1. הציוני האחרון
    4 ביוני 2013 @ 14:27

    אני טס באלעל רק ביגלל הבידוק הביטחוני אכשיו גם זה עבר לעולם המחשבים והמצלמות ? מה שעשה את אלעל בטוח זה היה הבידוק!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן