Skip to content

אלדד תמיר הוא מעכשיו בעל השליטה בתמיר פישמן

רכש את מניותיהם של דני פישמן, RBC Dominion Securities Limited (חברת בת בבעלות מלאה של Royal Bank of Canada) וכן את מניותיהם של בעלי מניות נוספים בחברה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אלדד תמיר. מדובר במהלך טבעי. צילום: גיל לביא
אלדד תמיר מנכ"ל תמיר פישמן. מדובר במהלך טבעי. צילום: גיל לביא

תמיר פישמן הודיעה היום כי הושלמה עסקה במסגרתה רכש אלדד תמיר את השליטה בחברה באמצעות רכישת מניותיהם של דני פישמן, RBC Dominion Securities Limited (חברת בת בבעלות מלאה של Royal Bank of Canada) וכן את מניותיהם של בעלי מניות נוספים בחברה.

דאג גוזמן, העומד בראש מחלקת בנקאות להשקעות ב-RBC : "אנו נמשיך לשתף פעולה עם תמיר פישמן ולשרת לקוחות ישראלים ולבצע עסקאות בשווקים"

אלדד תמיר מנכ"ל תמיר פישמן: "מדובר במהלך טבעי. במהלך ארבע השנים האחרונות הובלתי את ניהול החברה, מאז ששותפי מזה שנים רבות, דני פישמן, החליט לפנות לעסקים פרטיים בתחום הנדל"ן בארה"ב ולהקים את חברת הנדל"ן המצליחה GAIA"

תמיר הוסיף: "דני פישמן, שהקים יחד איתי את חברת תמיר פישמן, יהווה תמיד עבורי שותף, חבר וחלק ממשפחת קבוצת תמיר פישמן".

דני פישמן מסר היום: "אני מודה לחברי אלדד על החברות והעשייה המשותפת במהלך השנים האחרונות בתמיר פישמן ומאחל לו הצלחה רבה. הנני בטוח כי אלדד ימשיך להוביל את החברה, עובדיה ולקוחותיה בהצלחה רבה, מקצועיות ובמיומנות המאפיינת אותו".

את אלדד תמיר ייצג בעסקה משרד עורכי הדין כספי ושות', דני פישמן יוצג ע"י רווה, הבר עו"ד ו-RBC יוצג ע"י משרד עו"ד יגאל ארנון ושות'.

אודות תמיר פישמן

קבוצת תמיר פישמן נוסדה בשנת 1997 והנה מהחברות המרכזיות בשוק ההון הישראלי בתחומים בהם היא פועלת. תמיר פישמן ייחודית בשוק הישראלי בכך שהיא מעניקה מכלול שלם של שירותים פיננסיים, לפי מודל הדומה לבתי ההשקעות האמריקנים. עם לקוחות החברה נמנים משקיעים בינלאומיים גדולים, חברות ציבוריות ופרטיות, ארגונים, גופים מוסדיים ומשקיעים פרטיים. ביניהם לקוחות מהשורה הראשונה כגון קרנות פנסיה, חברות ביטוח, מלכ"רים, מוסדות ממשלתיים, מוסדות אקדמיים וקרנות השקעה מהמובילות בארץ ובעולם.

קבוצת תמיר פישמן, על כלל תחומי פעילותה, מנהלת נכסים בהיקף כולל של כ-15 מיליארד שקל. תחומי פעילותה של החברה כוללים בתוכם: ניהול תיקי השקעות ללקוחות פרטיים, לחברות ולגופים מוסדיים, קרנות נאמנות, קרנות הון פרטיות, קרנות גידור, בנקאות להשקעות, ברוקראז' ני"ע זרים וניהול תכניות הטבה לעובדים לחברות המובילות בארץ, ביניהן ניתן למנות את בזק, בנק לאומי, בנק מזרחי, צ'קפוינט, נייס ועוד.

לקבוצה פעילות של קרנות הון סיכון המשקיעות בחברות טכנולוגיה ישראליות (בהיקף של כ 300 מיליון דולר) וקרן המשקיעה בחברות טכנולוגיה ברוסיה (בהיקף של 70 מיליון דולר). לפעילות זו ייצוג בבורסה בת"א באמצעות חברת תמיר פישמן הון.

מיום הקמתה השקיעה הקבוצה ביותר מ-30 חברות ומילאה תפקיד מרכזי בהתפתחותן של כמה חברות הטכנולוגיה המובילות בישראל, כאשר בין האקזיטים הבולטים שלה ניתן למנות את החברות Chromatis, Radware, Voltaire, Allot, Coppergate, Native Networks ו-Modem-Art.

בנוסף כאמור , לתמיר פישמן קרן הון סיכון מנוהלת ברוסיה בשותפות עם קבוצת ההשקעות הרוסית MDC וזרוע ההשקעות של ממשלת רוסיה RVC . עד היום השקיעה הקרן ב-3 חברות בשווי של למעלה מ 15 מיליון דולר. לתמיר פישמן רקורד עשיר בתחום בנקאות להשקעות. במסגרת פעילות זו השתתפה החברה במהלך השנים בעשרות עסקאות לגיוסי הון עבור חברות ישראליות, בהיקף של למעלה מ-5 מיליארד דולר. בין החברות הללו ניתן למנות את Allot, NDS, NICE, Solelונוספות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן