Skip to content

שימו סרום

סרום לפנים יכול לחולל שינוי במראה עור הפנים, אם יודעים מה לבחור. רונית מטיאס עושה סדר, מבחינה בין סוגי הסרומים השונים ומציגה את החידושים האחרונים בתחום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הסרום הוא הכוכב האמיתי של שגרת הטיפוח. בעולם הטיפוח של היום, הסרום – תמצית מרוכזת של מרכיבים פעילים – מקבל מקום של כבוד.

סרומים. צילומים: יח"ץ. עיצוב קולאז': רונית מטיאס
סרומים. צילומים: יח"ץ. עיצוב קולאז': רונית מטיאס

בשנים האחרונות יש נטייה להתייחס לסרום כמוליך בלבד, מכיוון שיש לו חלקיקים קטנים יותר מאשר לקרם והמוליכות שלו לעור טובה יותר. הסרום מכיל פעמים רבות כדוריות הולכה (ליפוזומים) שמשפרים את מוליכות המרכיבים. הוא בעל תכונות טיפוליות וכדאי להתייחס אליו גם ככזה.

סרומים. צילומים: יח"ץ. עיצוב קולאז': רונית מטיאס
סרומים. צילומים: יח"ץ. עיצוב קולאז': רונית מטיאס

שרון גוטליב, מנהלת ההדרכה של אסתי לאודר בישראל, מסבירה, ש"סרום הוא סוג של תחליב. בדרך-כלל הוא כולל מרכיבים פעילים ומרוכזים יותר, אך יש לו מרקם קליל שמאפשר חדירה טובה יותר של המרכיבים הפעילים. חשוב להניח את הסרום על עור נקי ומעליו קרם לחות מתאים. השילוב בין סרום לקרם לחות מעניק אפקטיביות גבוהה יותר לטיפול והתוצאות טובות יותר ומהירות יותר. המטרה היא לעבוד בסינרגיה עם הקרם. ניתן למצוא בשוק מספר סוגי סרום, שלכל אחד מהם תועלות אחרות. סרום נקשר בדרך כלל עם אנטי אייג'ינג, ובהקשר זה נשים מחפשות תוצאות טובות יותר בזמן קצר יותר, יחד עם זאת, קיימים סרומים לעור שמן ומעורב, סרומים שמכווצים נקבוביות ומטהרים את העור. רוב הסרומים מעניקים לחות וזוהר ומטפלים בקמטים ובכתמי פיגמנטציה."

סרומים. צילומים: יח"ץ. עיצוב קולאז': רונית מטיאס
סרומים. צילומים: יח"ץ. עיצוב קולאז': רונית מטיאס

ישנם לא מעט סרומים העומדים בפני עצמם, ממלאים את דרישות העור ולא מחייבים הנחת קרם מעל. לעור יבש או מבוגר מומלץ להניח קרם יום או קרם לילה. בשוק ניתן למצוא סרומים לעור שמן וצעיר שתפקידם להעניק לעור מראה מט. ניתן למצוא גם סרומים עם אפקט סינדרלה, שמעניקים לעור מראה זוהר מדי. בנוסף, ישנם סרומים טיפוליים לאנטי אייג'ינג, בעלי אפקט טיפולי להפחתת עומק הקמט, שמתאימים לבעלות קמטים וקמטוטים. סרום לחויות הוא הבסיסי ביותר והוא מתאים לכל סוגי העור. הוא מלחח את העור ומעניק תחושה גמישה ואלסטית למשך שעות. סרום הבהרה מיועד לסובלות מפיגמנטציה. לסובלות מבעיות של חוסר איזון בעור מומלץ להשתמש בסרום כבר בגיל 18. לשאר מומלץ להתחיל את השימוש לקראת סוף שנות העשרים.

סרומים. צילומים: יח"ץ. עיצוב קולאז': רונית מטיאס
סרומים. צילומים: יח"ץ. עיצוב קולאז': רונית מטיאס

ניתן להשתמש בסרום פעם עד פעמיים ביום, אבל סרום אינו מוצר המחייב שימוש יומיומי וניתן להניח אותו גם רק כשמרגישים שזקוקים לו. אין ספק שהסרום תפס לו מקום של כבוד בעולם הטיפוח, הוא זוכה לחיזוקים שונים כמו חלקיקי זהב, יהלומים, קוויאר, משי והשמים הם הגבול. ועכשיו, כשהקיץ מעבר לפינה, אם אתן מרגישות שקצת "כבד" לכן תוכלו להשתמש בסרום ללא תוספת קרם לחות. במיוחד אם יש לכן עור שמן או עור צעיר.

סרומים. צילומים: יח"ץ. עיצוב קולאז': רונית מטיאס
סרומים. צילומים: יח"ץ. עיצוב קולאז': רונית מטיאס

חידושים בתחום הסרומים:

La prairie – Cellular Power Serum, הסרום החדש בסדרת ה- POWER, מעניק אנרגיה והגנה יום יומית מפני מפגעים סביבתיים. הסרום מפעיל מחדש נוגדי חמצון טבעיים בעור, מבהיר ומחליק את העור. הוא משמש בעצם כשומר ראש ווירטואלי יומי נגד הזדקנות העור, משום שהוא מחזק את מנגנון ההגנה הטבעי נגד רדיקלים חופשיים באמצעות טכנולוגיה הפועלת כסוללה המספקת אנרגיה לתאים כדי לתקן נזקים קיימים. המדע המתוחכם של הסרום משלב קומפלקס מהפכני, שמחזיר לעור את האיזון האופטימלי. הסרום פותח כדי להשלים את הטיפוח האופטימלי ללקוחות סדרת הפאואר ופועל באופן טבעי להגנה עם אנטי אוקסידנט (נוגד חימצון). הסרום פועל בסינרגיה עם נוגדי חימצון טבעיים הנחשבים לחיישנים ביולוגיים ופועלים כמערכת אזעקה לגילוי נזקים בעור שנגרמים מרדיקלים חופשיים.

קלרינס – דאבל סרום מרוכז, שמעניק טיפול אנטי אייג'ינג מקיף וגם לחות, הזנה, העשרה בחמצן, הגנה וריענון. הקונספט החדשני של הסרום שפותח בשנת 1985 טבוע בהיותו הסרום הכפול הראשון המכיל נוסחה שומנית ונוסחה מימית בנפרד. הנוסחה החדשה היא תוצאה של פיתוחים של מעבדות קלרינס ומשלבת את עשרים תמציות הצמחים היעילות ביותר לטיפול אנטי אייג'ינג. שילוב זה מאפשר הענקת מראה צעיר לעור, הפחתת קמטים, עור מוצק, בעל מראה אחיד, גמיש, זוהר ופחות נקבוביות נראות לעין. לדאבל סרום משאבה המוציאה כמות מדויקת לכל שימוש.

לנקום – RÉNERGIE MULTI-LIFT REVIVA-PLASMATM – מהווה פריצת דרך מדעית בעולם היופי. זהו סרום רב עוצמה המסייע לטיפול בקמטים, חידוש העור והשבת חיוניות לעור. התוצאות נראות לעין מהשימוש הראשון. הסרום מסייע במיצוק העור ושיפור משמעותי באיכותו. רנרג'י מולטי ליפט רויוה פלזמה הוא הסרום הראשון מבית לנקום שהוא מולטי-סרום, שמעניק אפקט מתיחה ואפקט של מיצוק. כל זאת כתוצאה מצמד טכנולוגיות מתקדמות: קומפלקס Multi Vital בלעדי לסרום החדש המסייע בחיזוק והחייאת העור באופן גלובאלי, בשילוב עם טכנולוגיית ה- Multi Tension המסייעת בהידוק העור. המרקם חדשני עשיר במיוחד ומענג, הנספג מיידית בעור. הסרום מותיר את העור נינוח ורך עם ניחוח מעודן המבטיח חווית טיפוח רב חושית. לסרום מארז היי-טקי בהשראת בקבוקי חנקן נוזלי, שמאופיין בקווים מודרניים ונשיים. כל לחיצה על המשאבה מספקת כמות מדודה לשימוש אחד.

LA MER – הסגולות המופלאות של Miracle Broth, הנוזל העוצמתי של ד"ר הובר הם ליבת ה- Regeneration Serum – סרום ההתחדשות של "לה מר". ארבע שנים ומאות שעות מעבדה נדרשו ליצירת נוזל אולטרה זה שמכיל ריכוז גבוה של ה- Miracle Broth של LA MER ו- New Regenerating Ferment שנגזר מתאי גזע של צמח ים. הסרום מסייע לעור להפעיל את הייצור הטבעי של קולגן, אלסטין ו"חלבוני נעורים" אחרים, ומשתמש ביכולת העור לחדש את המראה שלו. בשימוש ממושך בסרום ההתחדשות של LA MER מובטחת הפחתה משמעותית של קווי הבעה, קמטים, קמטוטים ונקבוביות. סרום רב פעולות זה, משיג מספר יעדים על ידי תרחיף המכיל נוסחה קלילה המתאימה לכל סוגי העור.

קליניק – Even Better Clinical Dark Spot Corrector – סרום המסייע בשיפור גוון העור ומתאים לכל סוגי העור. הוא משפר את בהירות העור ומסייע בהפחתה של כתמים כהים ושינויי גוון בעור תוך 12 שבועות.

לוריאל פריז – Youth Code Lumiere Super Serum – סרום מועשר בחומצה היאלורונית אוגרת לחות, ומכיל 40% יותר ויטמין CG בהשוואה לקרם. מרקמו קליל והוא ניחן בגוון פנינה מעודן המותיר את עור הפנים קורן, רך ומלא לחות.

GIVENCHY – LE SOIN NOIR SERUM – הסרום השחור מבית ג'יבנשי מופק מאצה מסתורית, בעלת יכולת הישרדות שהיא מקור לנעורי שפע עבור העור. כדי לפצח את האנרגיה שבאצה, רכשו מעבדות ג'יבנשי ציוד ייחודי בעל יכולות ביוטכנולוגית מתקדמות. התמצית החיונית של האצה, המשולבת עם מידה כפולה של Vita Black Algae Sap Concentrate.

דרמלוג'יקה, מותג הדרמו-קוסמטיקה המקצועית, Multivitamin Power Serum– מולטי ויטמין פאואר סרום. סרום חדשני רב עוצמה המכיל קומפלקס ויטמינים בטכנולוגיה חדשנית לטיפול בקמטים ופיגמנטציה ולשיפור דרמטי במראה עור הפנים.

סרומים. צילומים: יח"ץ. עיצוב קולאז': רונית מטיאס
סרומים. צילומים: יח"ץ. עיצוב קולאז': רונית מטיאס
סרומים. צילומים: יח"ץ. עיצוב קולאז': רונית מטיאס
סרומים. צילומים: יח"ץ. עיצוב קולאז': רונית מטיאס

* * *

[related-posts title="עוד במדור אופנה ועיצוב:"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן