Skip to content

השף ג'יימי אוליבר מתרחב

השף וכוכב הטלוויזיה מתכנן להגדיל את נוכחות הרשת "Italian" בבעלותו בחו"ל, ויש שמועות כי סניפים של המסעדה אף יפתחו בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בריטניה קטנה מדי עבור ג'יימי אוליבר בן ה-38, אשר הונו הפרטי מוערך בכ-225 מיליון פאונד (1.270 מיליארד שקל). השף הידוען הודיע לאחרונה על הרחבה בינלאומית של רשת המסעדות בבעלותו, "Italian", מארבעה סניפים ל-20.

כריכת הספר "איטליה של ג'יימי אוליבר" (הוצאת סטימצקי)
כריכת הספר "איטליה של ג'יימי אוליבר" (הוצאת סטימצקי)

סוכנות הידיעות רויטרס פרסמה, כי אוליבר מתכנן לחזק את נוכחותו בחו"ל עם המסעדה האיטלקית העממית שלו, מעבר ל-34 הסניפים הפרוסים כיום בבריטניה.

"בשנת 2013 נמשיך בהתרחבות הבינלאומית שלנו ונספק מוצרים נהדרים עם ערך מוסף אמיתי, שירות לקוחות מעולה, ומגוון של ארוחות טעימות ומזינות", אומר ג'ון ג'קסון, מקבוצת החברות של ג'יימי אוליבר. לשף כבר מיזמים קולינאריים הפועלים באוסטרליה, ניו זילנד, דובאי, ברזיל, הונג קונג, אינדונזיה, תאילנד, אירלנד, רוסיה, סינגפור וטורקיה. למגפון נודע, כי נעשים גם גישושים לפתוח סניפים של "Italian" בתל-אביב ובירושלים.

הרשת בת חמש השנים רשמה רווחים של 7.8 מיליון פאונד (כ-44 מיליון שקל) בשנת 2012, גידול של 7.5% משנת 2011, הוזכר ברויטרס. עם זאת, לא מוזכר היכן יפתחו הסניפים החדשים של "Italian", אבל אוליבר עסוק בימים אלו בפרסום ספר בישול ה-15 שלו, "Save with Jamie", אשר יושק בספטמבר הקרוב, וסביר להניח, גם ילווה בתוכנית טלוויזיה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן