Skip to content

מכבי תל אביב, בוב ספוג ואיסי מיאקי | בשמים חדשים

בשמים חדשים על המדף: "ניחוח הניצחון" של מכבי תל אביב כדורסל, איסי מיאקי וז'אן פול גוטייה במהדורות קיץ לבשמים מיתולוגיים, חלאבין עם בושם גותי לגבר ולילדים - הבושם של בוב ספוג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מכבי תל אביב כדורסל מציינת את יום העיוור הבינלאומי – "ניחוח הניצחון"

היום, יום חמישי, 6.6.2013, מתקיים זו השנה השלישית ה"בליינד דיי" – יום ההזדהות עם ציבור העיוורים ולקויי הראייה בישראל (שלא רואים 6/6). תחת הסיסמה "תעצמו את העיניים – ותראו!" מתקיימות היום פעילויות מגוונות העוסקות בתחומי העיוורון, מטעם המרכז לעיוור בישראל ובהשתתפות עמותות וארגוני עיוורים רבים נוספים.

מימין: מארז "ניחוח הניצחון" (דאודורנט ובושם), 170 שקל, נמכר בחנות במועדון בהיכל נוקיה ובחנות המקוונת. משמאל: דורון ג'מצ'י באירוע ההשקה. צילום: גיא טייב
מימין: מארז "ניחוח הניצחון" (דאודורנט ובושם), 170 שקל, נמכר בחנות במועדון בהיכל נוקיה ובחנות המקוונת. משמאל: דורון ג'מצ'י באירוע ההשקה. צילום: גיא טייב

לקראת ה-"בליינד דיי" הושקה מהדורה מיוחדת ומוגבלת של מארז הבושם הרשמי של קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב, שמטרתה העלאת המודעות וההזדהות עם קהילת העיוורים ולקויי הראייה. יצרנית הבושם CHIC, בשיתוף עם המרכז לעיוור, הדפיסו בחזית המארז בכתב ברייל את המלים "ניחוח הניצחון". באירוע מיוחד שהתקיים השבוע, חשף דורון ג'מצ'י, שחקן העבר של הקבוצה וקפטן נבחרת הוותיקים, את המארז. "צירוף המלים ניחוח הניצחון בכתב ברייל בא להדגיש את רוח הניצחון של עיוורים רבים על מגבלתם," אמר ג'מצ'י.

חודר מתחת לעור – ז'אן פול גוטייה

מעצב העל ז'אן פול גוטייה השיק מהדורת קיץ מוגבלת – "under ypur skin" – של הבשמים לגבר ולאשה – "Le Male" ו- "Classique". שני הבשמים, שכבר הפכו לאייקונים, מקבלים רענון ועדכון.
במהדורת הקיץ של "Le Male" נוכל להריח את הלבנדר החושני בשילוב עם מנטה והל, 
בהשראת קולקציית הבגדים של גוטייה, על גבי בקבוק הבושם, כלומר על גבי פלג גופו העליון והשרירי של הגבר המפוסל, מקועקעות כנפי נשר.

מהדורת הקיץ של "Classique" לאישה היא בושם פירותי, בו נוכל להבחין גם כן בווניל מושק ולבנדר החושניים. הפירותיות שלו מתבטאת בניחוח עדין של ורד, פריחת תפוז וקלמנטינה. עוד מתווספים אליו הפרחים יסמין, ילנג ילנג, שושנת העמקים ואירוס לבן. ולסיום נריח תערובת וניל טהור, מאסק רענן וענבר צמחי.

בקבוק הבושם מעוטר בקעקועי יצורים מדומיינים, שכורכים עצמם סביב קימוריו, באזור החזה והמותן של הבקבוק הנשי המוכר של גוטייה.

Le Male מבית ז'אן פול גוטייה - 125 מ"ל - 249 ש"ח; Classique - מחיר ל- 100 מ"ל -249 שקל. צילום: יח"ץ
Le Male מבית ז'אן פול גוטייה - 125 מ"ל - 249 ש"ח; Classique - מחיר ל- 100 מ"ל -249 שקל. צילום: יח"ץ

מסיבת קיץ סקסית – איסי מיאקי 

l’Eau d’Issey לאשה (EDT) מחיר השקה ל-100 מ"ל - 249 שקל; לגבר: 125 מ"ל, מחיר השקה- 249 שקל. צילום: יח"ץ
l’Eau d’Issey לאשה (EDT) מחיר השקה ל-100 מ"ל - 249 שקל; לגבר: 125 מ"ל, מחיר השקה- 249 שקל. צילום: יח"ץ

מעצב-העל איסי מיאקי משיק מהדורת קיץ צבעונית ומרעננת של ה-l'Eau d'Issey לנשים ולגברים, בהשראת פירות אקזוטיים.

הבשם אלברטו מורילאס תירגם את הצבעים הזוהרים והמרקמים של פירות הליצ'י ואשכולית אדומה לבושם רענן, קיצי וייחודי לנשים. ניחוח הבושם נפתח במעט חמצמצות של אשכולית האדומה וליצ'י, ממשיך עם הפסיפלורה והגויאבה שמרוככים עם ווניל. בקבוק הבושם לנשים שמר על הצללית המוכרת של החרוט האייקוני. בנוסף, הוטבע על גבי הזכוכית פלח עסיסי של ליצ'י בסגנון פופ ארט.

לגברים, בחר מורילאס להתמקד בפרי הקיווי בשילוב ניחוחות של כוסברה ואשכולית. בנוסף, תמצאו בו ניחוחות של אננס ואגוז מוסקט, וניחוחות עציים בתווי הבסיס, כמו צמח הוטיבר. התוצאה – בושם גברי וחושני. לבקבוק המלבני צללית גברית ועל גבי הזכוכית והמארז מוטבע ציור של פרוסת קיווי בקו פופ ארט מינימליסטי.

הגולגולת החצופה של חלאבין

אלכסנדר מקווין, מעצב-העל האנגלי המנוח, היה בין הראשונים ששילב בקולקציית צעיפי המשי שלו את מוטיב הגולגולות. מאז נדמה כי האייקון הגותי החתרני, שמזוהה עם מסתוריות, קשיחות ואפלה, הפך לחלק בלתי נפרד מעולם האופנה הגברי. אזכורים אופנתיים של סמל הגולגולת ניתן לראות גם בהקשרים הומוריסטיים, צבעוניים וקלילים.

Teschio מבית חלאבין. מחיר: 150 ש"ח ל- 100 מ"ל
Teschio מבית חלאבין. מחיר: 150 ש"ח ל- 100 מ"ל

"חלאבין", מותג הקוסמטיקה הישראלי, השיק בושם לגבר, שמייצג היטב את מוטיב הגולגולת. בקבוק הבושם עשוי זכוכית שקופה שמעוטרת בחזית באיור גולגולת כסופה, שלצידה מופיעה המילה "Teschio" ("גולגולת" בלטינית). לבושם ניחוח מתובל ועצי: קליפת לימון, גלבניום, רוזמרין וכוסברה, בשילוב עם ניחוחות נרולי,מנטה, גרניום, לוונדר, ופלפל שחור. התו התחתון של הבושם כולל תמצית עץ האזוב, ארז, עץ קשמיר, פטצ'ולי כהה, אמבר לבן בלטי ומאסק חושני.

לילדים: בוב ספוג – גרסת הבושם

בוב ספוג מייצג עבור הילדים עולם מצחיק וצבעוני, מילים אופטימיות, פנים מאושרות ומתוקות, עיניים שובבות ומצחיקות וחיוך גדול ומדבק. הבושם החדש, בריחות של פירות הדר ואפרסק עסיסי, מיועד לבנות ולבנים כאחד. יש בו גם יסמין, לילי, נרולי ומושק עדין שמוסיפים לבושם עליזות ועניין.

בוב ספוג א.ד.ט 50 מ"ל, מחיר השקה: 69.99 שקל; מארז בוב ספוג (בושם וספוג לאמבט), מחיר מבצע השקה: 79.99 שקל. צילום: יח"ץ
בוב ספוג א.ד.ט 50 מ"ל, מחיר השקה: 69.99 שקל; מארז בוב ספוג (בושם וספוג לאמבט), מחיר מבצע השקה: 79.99 שקל. צילום: יח"ץ

* * *

[related-posts title="עוד על בשמים:"]

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן