Skip to content

דני נוה מונה ליו"ר כלל ביטוח

מינויו אושר על ידי דירקטוריון החברה. היה תשע שנים חבר כנסת וחמש שנים חבר בממשלה. הוא יחליף את אביגדור קפלן ששימש יו"ר החברה במשך שש שנים. קפלן ימשיך לשמש חבר דירקטוריון בכלל ביטוח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דירקטוריון כלל ביטוח אישר את מינויו של דני נוה ליו"ר כלל ביטוח. הוא יחליף את אביגדור קפלן ששימש כיו"ר החברה במשך 6 שנים ועכשיו ימשיך לשמש חבר דירקטוריון כלל ביטוח. דני נוה, בן 53, עו״ד ומשפטן בהכשרתו, שימש במשך כעשרים השנים האחרונות בעמדות מפתח ניהוליות ציבוריות ועסקיות, מתוכן כיהן 9 שנים כחבר כנסת ו- 5 שנים כחבר ממשלה.

דני נוה (צילום: הכנסת)
דני נוה (צילום: הכנסת)

לפני כניסתו לשירות המדינה ניהל את המערך העסקי של רכש השירותים על ידי שרותי בריאות כללית. לאחר מכן שימש בקדנציה מוצלחת מזכיר הממשלה והיה אחראי לניהול עבודת מליאת הממשלה וועדות השרים, עמד בראש צוות המו״מ המדיני של ישראל עם הרשות הפלשתינית וריכז את הדיאלוג המדיני עם הממשל האמריקני.

בתפקיד שר הבריאות הוביל את מערכת הבריאות להתמודדות עם אחת מתקופות המשבר הכלכלי הגדול ביותר שידע המשק הישראלי.

לפני כ-6 שנים פרש מרצונו מהחיים הפוליטיים והקים קרנות השקעה מצליחות בתחומי הטכנולוגיה הרפואית- Agate medical investments ו- Agate-Mac .

נוה הוביל כיו"ר ועדת ההשקעות, בחינה פיננסית וטכנולוגית של עשרות חברות וניהל עסקאות השקעה ומימון בפורטפוליו של 12 חברות מבטיחות, ממיטב חברות החדשנות במכשור רפואי בישראל ובעולם, כל זאת תוך בניית שותפויות עסקיות וגיוס הון להשקעות מחברות גלובאליות, קרנות השקעה וממשלות זרות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן