Skip to content

שוויץ זה לא רק אלפים מושלגים

החל מאמצע יולי תתחיל סיטונאית התיירות קווי חופשה בטיסות שכר לציריך בימי רביעי. בנוסף, מוצעות בשוויץ מגוון חופשות פעילות, המשלבות רכיבה על אופניים עם ימי טיול במכונית גם למשפחות עם ילדים וטיולים בעלי לוח זמנים עצמאי, עם שירותים של טיול מאורגן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ציריך שבשוויץ. בעקבות עלייה בביקוש ליעד זה מצד משפחות, לטיסות ולחבילות טוס וסע באירופה, תחל באמצע יולי טיסת שכר לציריך. (צילום: ויקיפדיה)
ציריך שבשוויץ. בעקבות עלייה בביקוש ליעד זה מצד משפחות, לטיסות ולחבילות טוס וסע באירופה, תחל באמצע יולי טיסת שכר לציריך. (צילום: ויקיפדיה)

סיטונאית התיירות קווי חופשה תפעיל מאמצע חודש יולי טיסה שבועית לציריך שבשוויץ, בעקבות עלייה בביקוש ליעד זה מצד משפחות, לטיסות ולחבילות טוס וסע באירופה. הטיסה, באמצעות סאן דור, תיתוסף לטיסות הסדירות הישירות של אל על וסויסאייר ולמגוון רחב של טיסות לא ישירות לעיר זו.

לפי קווי חופשה, בשנים האחרונות נרשם גידול של כ-10% מדי שנה בביקוש לטיסות לשוויץ. "ציריך הוא יעד שיכבוש את המשפחות הישראליות ויעורר ביקוש, במהלך חודשי קיץ 2013", מאמינים בחברה, "כבר כיום אנחנו רואים היענות גבוהה בהזמנת מקום בטיסות אלו ובהזמנת הטיול המאורגן 'הרפתקאות ושעשועים' שמשלב טיסה וטיול בשוויץ ובגרמניה."

בחברה ישקלו להמשיך את הטיסות גם אל תוך חופשת חגי תשרי, לאורך כל חודש ספטמבר ועד תחילת חודש אוקטובר 2013.

במסגרת הטיסות לציריך תמשיך "קווי חופשה" להציע טיולים מאורגניםLow cost לציריך הכוללים כניסה לאטרקציות מרכזיות, לינה, מדריך, העברות שדה-מלון שדה. הטיול בחלקו מאורגן ובחלקו מורכב מזמן חופשי, שבו יכולים הנופשים לבלות לבדם או לבחור לבקר באטרקציות נוספות באזור.

בחברת Swiss1, המתמחה בתיירות בשוויץ, אומרים כי בשנים האחרונות הנוסעים מחפשים יותר חופש כי ויש מעבר ניכר מטיולים מאורגנים לטיולים פעילים במסגרת של חבילות לנוסע העצמאי, כולל למשפחות שעושות את המסלולים הללו עם ילדים קטנים.

רוכבים על אופניים בשוויץ. הנוסע רוכב או הולך את הדרך במסלול משולט וברור. (צילום: באדיבות swiss1)
רוכבים על אופניים בשוויץ. הנוסע רוכב או הולך את הדרך במסלול משולט וברור. (צילום: באדיבות swiss1)

טיולי אופניים והליכה לנוסע העצמאי

ישראל נחשבת כיום לספק הרביעי בגודלו של תיירות אופניים לשוויץ ולתייר הישראלי יש תנאים מועדפים, כאשר במחיר הבסיסי הוא מקבל גם העברות בחינם, וכך חוסך עלויות של הגעה לנקודת התחלה וחזרה לשדה התעופה.
זוהי חבילה מודולרית, בה כל נוסע יכול להחליט על מספר ימי הליכה או רכיבה באופניים, רמת קושי, רמת לינה (מלינה בחוות על הקש ועד מלונות ברמת טופ קלאס).
החברה דואגת ללקוח ללינה לאורך המסלול ולהעברה יומית של הציוד והנוסע רוכב או הולך את הדרך במסלול משולט. ניתנים גם שירותי תמיכה והעברות פרטיות לתחילת המסלול, כך שנוסע שיוצא לבדו, יכול לקבל באותו המחיר את הטיפול של קבוצה שלמה.
הטיולים הללו מתאימים לרוכבים מתחילים כמו גם לרוכבים מנוסים, שכמובן יבחרו במסלולים יותר מאתגרים, כמו רכיבת שטח באלפים או רכיבת כביש במעברי ההרים המופלאים של שוויץ.
דוגמא לטיול אופניים לאורך נהר הריין:

http://www.swiss1.co.il/page.asp?page_parent=830

טיולי משפחות פעילות

חבילה המשלבת שלושה ימי רכיבת אופניים קלילה, וארבעה ימי טיול כוכב במכונית באזור, אשר משאירה טווח רחב של פעילות בהתאם לאופי המשפחה. מדובר בחבילה של שבעה ימים עם אפשרות לבחירה של ארבע תוכניות באזורים שונים בשוויץ.
קישור לחבילה: http://www.swiss1.co.il/page.asp?page_parent=843

חופשה משפחתית בוילאר. הנוסעים מקבלים כרטיס המאפשר כניסה חינם לאטרקציות באזור. (צילום: באדיבות swiss1)
חופשה משפחתית בוילאר. הנוסעים מקבלים כרטיס המאפשר כניסה חינם לאטרקציות באזור. (צילום: באדיבות swiss1)

חבילת נופש קיצית באלפים של וילאר

נעמי להמן מלשכת התיירות של שוויץ, מציינת את איזור וילאר-לה דיאבלרה עם קרחון 3000 ושעשועיו, בצד מסעדה מעניינת של מריו בוטה. סוויס 1 מציעה חבילה לנוסע העצמאי בוילאר הכוללת טיסה, רכב ומלון. בנוסף, הנוסעים מקבלים כרטיס המאפשר כניסה חינם לאטרקציות באזור. החבילה מתאימה לזוגות, חברים או משפחות.
קישור לחבילה:

http://www.swiss1.co.il/page.asp?page_parent=835.

טיולי רכבות בשוויץ

חבילה המשלבת אטרקציות תיירותיות, מעברי הרים, וערים מרתקות. היתרון של החבילה הוא שהנוסע קובע את לוח הזמנים ויכול לעבור ממקום למקום, בהתאם ללו"ז שלו. הדבר היחיד שקבוע מראש זו רשימת בתי המלון.
קישור : http://www.swiss1.co.il/page.asp?page_parent=673.

אפנצל. השנה הוכרזה כשנת המנהגים והמסורות ועיקר האירועים יתרחשו בקנטון אפנצל. (צילום: Renato Bagattini באדיבות תיירות שוויץ)
אפנצל. השנה הוכרזה כשנת המנהגים והמסורות ועיקר האירועים יתרחשו בקנטון אפנצל. (צילום: Renato Bagattini באדיבות תיירות שוויץ)

אפנצל חוגגת

השנה הוכתרה כשנת המנהגים והמסורות בשוויץ ורוב האירועים יהיו בקנטון אפנצל, שהיה גם מעוזו של אפרים קישון ועל תושביו מספרים סיפורי חלם. הכפר אפנצל שבקנטון באותו השם, ידוע במנהגיו המסורתיים כמו הירידה הטקסית של עדרי הבקר בסתיו מן ההרים. באוגוסט מתקיים באפנצל פסטיבל מוסיקה מקומית ומחול עממי. פרטים נוספים באתר התיירות השוויצרי
http://www.myswitzerland.com/en/appenzell2.html.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן