Skip to content

הרצח בברנוער: המשטרה חשפה, בית המשפט אסר על הפרסום

בשעה חמש אחר הצהריים חשפה המשטרה את פרטי החשודים במועדון הברנוער ואת הנסיבות שהובילו לחשיפתם. כשעה לאחר מכן הוציא בית המשפט המחוזי בתל אביב צו איסור פרסום גורף על כל פרטי הפרשה. הצו יוסר כנראה מחר, לאחר שהכל כבר פורסם בתקשורת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בתדרוך כתבים שנערך היום (שני) במחוז תל אביב, חשפו מפקד מחוז תל אביב, ניצב בנצי סאו, וסנ"צ ניסים דאודי, ראש מחלקת תשאול בימ"ר תל אביב, את נסיבות הרצח והדרך לחשיפת המבצעים. 

(צילום: ויקימדיה)
(צילום: ויקימדיה)

בכירי המשטרה התייצבו בשעה חמש אחר הצהריים מול המצלמות ומסרו את הפרטים בשידור, למעט שמות החשודים עצמם. כשעה לאחר מכן הוציא בית המשפט המחוזי בתל אביב צו איסור פרסום גורף על כל פרטי הפרשה.

צריך לזכור שבעת הוצאת צו איסור הפרסום שודרו כבר כול פרטי הפרשה, למעט שמות חשודים, בכל רשתות הטלוויזיה, הרדיו, אולפני שידור באינטרנט ובאתרי החדשות. בחלק מאולפני הטלוויזיה, כמו ערב חדש בערוץ החינוכית, חדשות ערוץ 2, כבר פורסמו שני שמות חשודים מתוך ארבעת העצורים.

למעשה שופט בית המשפט השלום, עדו דרויאן, לא התנגד לפרסום שמות החשודים ופרטי הפרשה, אבל נענה לבקשת פרקליטי החשודים לעכב את הפרסום עד מחר, יום שלישי בצהריים, מועד בו יגישו ערעור לבית המשפט על החלטתו להתיר את הפרסום. אם כך, מחר ככל הנראה יאושר פרסום שמות החשודים.

החלטה זו יצרה מצב יוצא דופן: לא רק שפרסום שמות החשודים יעוכב עד מחר, אלא שכל צו איסור הפרסום נותר על כנו ולא הוסר – וזאת בסתירה להחלטה קודמת של השופט להיענות לבקשת המשטרה. במשטרה כבר יש מי שתוקף את מערכת המשפט על ההחלטה וטוענים כי ההחלטה מנותקת מהמציאות. ובמציאות – אין כל דרך למחוק לחלוטין מהרשת את מה שכבר פורסם, בוודאי לא מהתודעה של הקוראים.

3 Comments

  1. ישראל זוהר
    10 ביוני 2013 @ 21:59

    מה שקרה בבר נוער רק חוזר ומאשר את טענתי מזה רבות בשנים – מי שהתבשם ממצעד הגאווה עוד יזכה להתחלחל / למחוא כף למצעד הגאווה של הפדופילים – שבאמתחתם הטענה שאין משכנעת ממנה לכאורה – אם את ההומוסקסואלים הכשרתם בזכות הטענה שככה הם ואין לשנות כי הכל גנטי / סביבתי – אז מה ההבדל בין סטרייט , הומו או פדופיל – הכל גנטי , ופיליםהרי התופעות האילו מצויות גם אצל החיות. לשמחתי אינני חבר כנסת ולא אאלץ להתמודד עם אלו שהכשיר למהדרין את ההומוסקסואליות ועוד אצטרך להכשיר את הפדופילים.

  2. ישראל זוהר
    10 ביוני 2013 @ 20:44

    מי שהתבשם ממצעד הגאווה עוד יתחלחל /ימחא כף למצעד הגאווה של הפדופילים שבאמתחתם נימוק משכנע שכבר הכשיר את את מי שהכשיר – מה אתם רוצים מאיתנו ? הרי אין הבדל בין סטרייטים , הומואים או פדופילים -הכל גנטי !! עובדה שכל התופעות האילו נמצאות גם אצל החיות – אני שמח שאיני חבר כנסת שיאלץ להכשיר את האחרונים….

    • עמית מנדלזון
      10 ביוני 2013 @ 22:05

      אז מה אתה אומר מר זוהר ? שרק לסטרייטים מותר לסטות מינית ? כן בדיוק כך הכל גנטי, עובדה היא רוב הפדופילים בעולם הם "נורמלים" לפי הכרתך, אז במה בדיוק אתה מאשים הומוסקסואלים ? שיש גם להם מדי פעם ברוך בקהילה ? זה בדיוק מה שהופך אותם לנורמלים כמו כולם, גישה כמו שלך הביאה לעולם את הטלאי הורוד,

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן