Skip to content

בריטיש איירווייס תקבל במקביל מטוסי מטוסי A380 ו-787

תהיה החברה האירופית הראשונה המקבלת את שני המטוסים לצי מטוסיה. בשנה הקרובה נקבל משלוחים של מטוסים ארוכי טווח חדשים בקצב של מטוס חדש אחת לשבועיים. זאת כחלק מהשקעה של יותר מ-7.5 מיליארד דולר בחמש שנים הבאות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בריטיש איירווייס גאה להיות חברת התעופה הראשונה באירופה שצי מטוסיה יכלול גם את מטוס איירבוס 380A וגם מטוסי "דרימליינר" 787 של בואינג. החברה תקבל את שני מטוסי 787 הראשונים ב- 26 ו-27 ביוני, ואחריהם, ב-4 ביולי, תקלוט החברה את מטוס A380 הראשון שלה.

שני מטוסי בואינג 787 דרימליינר בקו הייצור
שני מטוסי בואינג 787 דרימליינר בקו הייצור

קית' וויליאמס, מנכ"ל בריטיש איירווייס אמר: "בשנה הקרובה נקבל משלוחים של מטוסים ארוכי טווח חדשים בקצב של מטוס חדש אחת לשבועיים. זאת כחלק מהשקעה של יותר מ-7.5 מיליארד דולר שאנו מתכננים לבצע בחמש השנים הקרובות. ההשקעה תכלול מטוסים חדשים, מחלקות משודרגות העונות באופן מתוחכם על צרכי הלקוח, טרקלינים אלגנטיים וטכנולוגיות חדישות שיאפשרו לנו להציע את חוויית הטיסה הטובה ביותר באוויר ועל הקרקע."

הוא הוסיף: "שני המטוסים ידידותיים לסביבה ותורמים למחויבות הבלתי מתפשרת של בריטיש איירווייס להפחתת הרעש ופליטת הפחמן".

מטוס איירבס A380 הראשון של בריטיש איירווייס בטקס הגלילה מהנגר היצור
מטוס איירבס A380 הראשון של בריטיש איירווייס. בטקס הגלילה מהנגר היצור

 

המטוסים אשר יכנסו לשירות מלא בסתיו הקרוב, יעברו תכנית קליטה והכנסה לשירות, אימון טייסים וצוותים וטיסות ניסיון בתוך בריטניה.

כבר היום ניתן להזמין מקומות ללוס אנג'לס במטוס האיירבוס A380, לטיסות החל מה- 15 באוקטובר והחל מה-15 בנובמבר להונג קונג. בעתיד הקרוב תחשוף בריטיש איירווייס גם את היעדים אליהם יטוסו מטוסי ה"דרימליינר" בואינג 787 החדשים של החברה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן