Skip to content

גל פיטורים במעריב

שלמה בן צבי, המו"ל החדש של מעריב, שהפך ל"מעריב מקור ראשון", ממשיך בתהליך חיסול המותג מעריב. היום קיבלו ששים עובדי הדפוס של מעריב מכתבי פיטורים. ההסתדרות דורשת להוציא צווי מניעה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עובדי מעריב, שהצליחו לשמר את מקום עבודתם עד כה, חשים מאוימים כל העת מאז השתלט מו"ל מקור ראשון, שלמה בן צבי, על העיתון. מעבר לשינוי הנמרץ בד.נ.א של מעריב שהפך למין יצור כלאיים שנעשה מיום ליום לכפיל של מקור ראשון, ממשיך בן צבי לנקות אורוות ולפטר עובדים.

בית מעריב? זה באמת הסוף (צילום: שרית פרקול)

מאמרי הדעות במעריב שנראים כשכפול מדויק של מדורי הפובליציסטיקה של מקור ראשון, היו ככל הנראה רק רמז לבאות. כך גם ההודעה הרשמית על העברת מערכת מוסף סוף השבוע של העיתון לבניין מערכת מקור ראשון בירושלים. אם להתייחס לידיעות החדשות, נראה שבן צבי סופר עתה כמה כסאות נותרו לו במערכת בירושלים. אלה שלא יימצאו עבורם כסאות, כנראה יעופו.

לפי מידע שהגיע לאיגוד העיתונאים, קיבלו ביממה האחרונה עיתונאים נוספים ממעריב מכתבי שימוע לפני פיטורים. זאת, במקביל להנפקת ששים מכתבי פיטורים לעובדי הדפוס של העיתון.

ועד הפעולה של עיתונאי מעריב טוען, כי ההנהלה מיצתה מזמן את זכותה לפטר עשרה אחוז מעיתונאי העיתון וכי במעשיה היא מפרה את ההסכם עליו חתמה עם העברת הבעלות בעיתון לידי בן צבי.

במקביל, יתקיים מחר בתשע בבוקר דיון בבית הדין לעבודה בתל אביב לנוכח תביעת ההסתדרות להוציא צווי מניעה לפיטורי עובדי הדפוס.

[related-posts title="הסאגה של מעריב"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן