Skip to content

וודי אלן חוזר לניו-יורק

אחרי שצילם בברצלונה, בפאריז וברומא, הבמאי בן ה-77 חוזר הביתה עם סרטו החדש "יסמין הכחולה" בכיכובה של קייט בלאנשט. שי שגב מספק הצצה ראשונה להפקה החדשה של הגאון, שעדיין מסרב לצלם בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גם בגיל 77 הבמאי וודי אלן מצליח לשמור על קצב מרשים של סרט בשנה. הלהיט הבא, "יסמין הכחולה", עומד לצאת בחודש יולי, בכיכובה של קייט בלאנשט ("ההוביט") המגלמת אשת חברה מניו-יורק, שבעלה התגלה כפושע ולכן היא יורדת מנכסיה. בעקבות זאת, היא טסה לחיות אצל אחותה.

אשת חברה, שבעלה מסתבך. בלאנשט. צילום: ויקיפדיה

הטריילר הטרי מציג את טביעת האצבע המוכרת של וודי אלן עם גיבורה נוירוטית, דיאלוגים מהירים ובעיות של אנשים עשירים על רקע מוזיקת ג'אז. זהו התפקיד הראשון של בלאנשט בסרט של אלן, ונראה שהיא מחליקה בטבעיות לעולמו של הבמאי, שעשה כמה מסרטיו הטובים ביותר סביב גיבורות נשיות (ביניהן מיה פארו ב"אליס", דיאן קיטון ב"אנני הול" וברברה הרשי ב"חנה ואחיותיה").

גיבורה נוירוטית, דיאלוגים מהירים ובעיות של אנשים עשירים. אלן. צילום: Daivid Shankbone

אלן התלונן, שאת סרטיו האחרונים נאלץ לצלם בברצלונה ("ויקי כריסטינה ברצלונה"), בפאריז ("חצות בפאריז") וברומא ("לרומא באהבה") בשל ענייני תקציב. הניסיון של השחקנית נועה תשבי לשכנע אותו לבוא לצלם גם בישראל, לא ממש עבד, וכעת הבמאי שהכי מזוהה עם העיר ניו יורק, חוזר הביתה.

בסרטו החדש, שצולם במנהטן ובסן פרנסיסקו, משחקים גם אלק בולדווין ("רוק 30"), סאלי הוקינס ("חלומה של סנדרה") הסטנדאפיסט לואיס סי קיי, מייקל סטולברג ("יהודי טוב"), פיטר סארסגארד ("לחנך את ג'ני") ושחקן "אימפריית הפשע" בובי קנוואל.

"יסמין הכחולה" יעלה על המסכים בארצות הברית ב-26 ביולי, בארץ טרם נקבע מועד השקה, אבל אלן כבר מסתכל קדימה ועובד על הסרט הבא שלו, שייצא בשנה הבאה, עם השחקנית אמה סטון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן