Skip to content

יעל ארד – ראש ועדת הספורט של הוועד האולימפי בישראל

הנהלת הוועד האולימפי בישראל אישרה בתחילת השבוע את הקמתה של ועדת הספורט של הוועד האולימפי בישראל, בראשותה של חברת ההנהלה יעל ארד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לפני כשבועיים התבשרנו על יוזמה חדשה של חבר הכנסת יואל רזבוזוב ("יש עתיד"), שעד לאחרונה כיהן כיו"ר ועד הספורטאים, למציאת פתרון תעסוקתי עבור הספורטאים האולימפיים הישראליים הפורשים. בעוד יוזמה זו קורמת עור וגידים בשיתוף עם חברת החשמל, החליט השבוע הוועד האולימפי בישראל על הקמתה של ועדת ספורט, בראשותה של יעל ארד, שתפקידה יהיה לבחון ולהציע דרכים להעצמת הספורטאים האולימפיים הישראלים.

הועדה תדאג לרווחת הספורטאים ולסייע להם במחשבה על עתידם לאחר הפרישה, אולם תהיה אחראית גם על טיפול בנושא שידרוג מלגות הקיום שלהם במהלך פעילותם הספורטיבית, הבטחת זכויות הביטוח הלאומי שלהם, הפנסיה וביטוחי מנהלים ותפעל ליצירת מקומות עבודה לספורטאים אולימפיים.

"הספורטאי הוא במרכז העשייה של הוועד האולימפי בישראל, ואנו רואים חשיבות גדולה במתן תשומת לב מיוחדת לספורטאים עצמם אל מחוץ לפעילות המקצועית הספורטיבית שלהם," הבהיר יגאל כרמי, יו"ר הוועד האולימפי בישראל, "אני מאמין שועדת הספורט תפעל בדרך מקצועית לקידומם מחוץ למסגרת הספורטיבית היומיומית שלהם וביום שלמחרת פרישתם. זוהי תחילתה של דרך חדשה ואני מקווה ומאמין שהמטרות תושגנה."

באותה ישיבה צורפה המתעמלת האומנותית רחלי ויגדורצ'יק, שייצגה את ישראל במשחקים האולימפיים בבייג'ינג (קבוצתי), להנהלת הוועד האולימפי בישראל כיו"ר ועד הספורטאים. ויגדורצ'יק תחליף בתפקיד זה את ח"כ רזבוזוב.

[related-posts title="השבוע בספורט:"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן