Skip to content

הותר לפרסום: "הבכיר" הוא מנהל הברנוער, שאול גנון

גנון שוחרר הבוקר למעצר בית למשך שבועיים ושמו הותר לפרסום. גנון הוא פעיל מוערך באגודה לזכויות האזרח והקים את הברנוער לפני עשרים שנה. לפי המשטרה, הוא ביצע עבירה מינית בקטין בן 15 - מעשה שהביא לטבח במועדון ב-2009. גנון הכחיש עד כה את החשדות נגדו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הותר לפרסום. שאול גנון, מנהל הברנוער
הותר לפרסום. שאול גנון, מנהל הברנוער

הבוקר (שישי) שיחרר בית משפט השלום בתל אביב את שאול גנון, בן 49, "הפעיל הבכיר בקהילה הגאה", למעצר בית למשך שבועיים והסיר את איסור הפרסום על שמו ופרטי מעצרו. גנון אינו קשור ישירות לרצח במועדון והחשד נגדו הוא ביצוע עבירת מין בקטין.

היום כבר מותר לפרסם כי גנון הקים את הברנוער לפני עשרים שנה ושימש כמנהל המועדון בת"א בזמן הרצח. הוא מוכר כמי שסייע במסירות לעשרות נערים ונערות מקהילת הלהט"ב ואף זכה להוקרה על פועלו מעיריית ת"א. בערב בו בוצע הרצח החליף אותו במועדון חברו הטוב ניר כץ, שנורה ע"י החשוד ברצח, חגי פליסיאן.

הדיון התקיים היום בפני השופט עידו דרויאן ששלח אותו בהסכמת הצדדים למעצר בית מלא מהיום ועד ה-21 ביוני. לעניין התרת צו איסור הפרסום כתב השופט: "לעניין צו איסור הפרסום, הרי זה מוסר ללא סייג… אין בכך כמובן כדי להתיר פרסום של כל נתון אשר נאסר פרסומו בצו אחר. לא מצאתי לנכון לאסור פרסומו של נתון או מסמך שהוצג לי היום, שכן זה מצוי בידיעת המשטרה בלבד ואם תבחר להותירו חשאי, ודאי שלא יפורסם". 

חוקרי הימ"ר בתל אביב סבורים, כפי שפורסם, כי המניע לפיגוע הרצחני בבר-נוער הוא נקם על תקיפה מינית שביצע גנון בקרוב משפחתו של החשוד המרכזי, חגי פליסיאן. גנון עצמו הכחיש עד כה את כל החשדות נגדו ומאז מעצרו סירב לשתף פעולה עם החוקרים בעניין זה.

המשטרה הציעה לו מעמד של עד מדינה עם עונשים מופחתים עם יודה בתקיפת הקטין או לפחות בקיום יחסים עם הקטין בעת שהיה בן 15. המשטרה אף הציעה לו שאם ישתף פעולה, ישוחרר בלי ששמו ייחשף, אך הוא עמד בהכחשתו ובסירוב לשתף פעולה. אתמול, כך נודע, חל שינוי בעמדתו והוא החל לדבר עם חוקריו ובכך הביא להתקדמות משמעותית בחקירה.

עורך דינו של גנון, רן אלון מהסנגוריה הציבורית, אמר כי "אין בכוונתי להתייחס לכל פרט מהחקירה, מרשי לא עשה שום דבר בחייו שידע שיוביל למעשה כזה נתעב. גם חברו הטוב ניר כץ נרצח". עו"ד אלון לא התנגד להסרת צו הפרסום.

[related-posts]

1 Comment

  1. יפה
    14 ביוני 2013 @ 13:42

    נא להפסיק לכנות אותו בכיר , גם לא במרכאות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן