Skip to content

לראשונה: שבוע סובלנות וגאווה בקמפוס בן גוריון

"שבוע סובלנות וגאווה 2013" יכלול יריד גאווה חגיגי וצבעוני בבית הסטודנט, הופעת דראג מיוחדת וסרטים בנושא גאווה וסובלנות בקולנוע האגודה. בשנה שעברה נאלצו המארגנים לקיים אירוע דומה בתוך מתחם סגור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במסגרת חודש הגאווה, המצוין בחודש יוני, אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת בן-גוריון תערוך בפעם הראשונה לקיומה "שבוע סובלנות וגאווה 2013" בקמפוס באר שבע. באירוע יתקיים יריד גאווה חגיגי וצבעוני בבית הסטודנט, הופעת דראג מיוחדת וסרטים בנושא גאווה וסובלנות בקולנוע האגודה, נגטיב. האירועים השונים ייערכו בשבוע הבא בין התאריכים 16.6-19.6 והם פתוחים לכלל הציבור.

ביריד הגאווה יהיו דוכנים של ארגונים גאים, הקרנת סרטון מיוחד שהופק לכבוד האירוע "באר-שבעים מדברים על הקהילה הגאה", מוסיקה ושלל צ'ופרים שיחולקו לסטודנטים. בנוסף תתקיים הופעת דראג מיוחדת בהשתתפות סטודנטים. הסטודנטים יציגו יצירות אישיות שבוחנות את זהותם המגדרית והמינית ואת דמות הדראג בחברה.

מתוך הכרזה בעמוד הפייסבוק של האירוע
מתוך הכרזה בעמוד הפייסבוק של האירוע

הקרנת סרטים בנושא גאווה וסובלנות תערך לאורך כל השבוע. הסרטים שיוקרנו: "ארוחת בוקר על פלוטו", "הילדים בסדר" ו"טראנס אמריקה". הכניסה לכל אחד מן הסרטים תהיה בעלות של 10 ש"ח בלבד.

יו"ר אגודת הסטודנטים, אבי בן-הלל: "אנו נרגשים להתחיל מסורת חדשה בקמפוס ולערוך שבוע גאווה חגיגי בין כותלי האוניברסיטה. אגודת הסטודנטים תומכת בקידום הקהילה הגאה בבאר שבע בפרט ובארץ בכלל ובקידום הסובלנות כלפי כל קבוצה באשר היא. אנו מקווים שכמה שיותר סטודנטים שלנו יגיעו לאירועים השונים שמתוכננים לאורך השבוע וייחשפו למגוון רחב של תכנים שיעסקו בסובלנות, פתיחות וקבלת האחר. פענוח נסיבות הרצח בבר-נוער בימים האחרונים רק מעמיק את החשיבות של קידום נושאים אלו במסגרת השבוע המתוכנן".

חגיגות הגאווה ב-2011
חגיגות הגאווה ב-2011

נודע כי קיימת התארגנות של סטודנטים שמתכוונת להפגין ולמחות נגד האירוע. בשנה שעברה גרר שבוע הגאווה בעיר באר שבע כאב ראש לא קטן למארגנים ואף להנהלת העיר. לאחר ישיבת מועצה סוערת הוטלו הגבלות על הפעילים ולא אושרה צעדה ברחבי העיר. חברי הארגון נאלצו לקיים את האירוע בתוך מתחם סגור.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן