Skip to content

חוזים בשווי 100 מיליון דולר לתעשייה האווירית

תספק ללקוחות זרים מערכות איסוף מודיעין תקשורת, מודיעין אלקטרוני ומכ"מי סיור ימי. בסלון האווירי, תשיק החברה מיצג חדש וייחודי המציג פתרונות כוללים ומוכחים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התעשייה האווירית (תע"א) חתמה לאחרונה על חוזים חדשים בהיקף של יותר מ-100 מיליון דולר. החוזים כוללים אספקת מכ"מ סיור ימי, שדרוג מטוס משימה מיוחד באמצעות התקנת מערכת לאיסוף מודיעין אלקטרוני (ELINT), אספקת מערכות לאיסוף מודיעין תקשורת (COMINT) בבלון תצפית ופלטפורמות קרקעיות.

תצורת האנטנה המוטסת ELK-7065 על גבי מל"ט מסוג הרון. צילום התעשייה האווירית
תצורת האנטנה המוטסת ELK-7065 על גבי מל"ט מסוג הרון. צילום התעשייה האווירית

 

מיצג בסלון האווירי בפריז

התעשייה האווירית תציג, החל ממחר, את מגוון יכולותיה ומוצריה במיצג ייחודי בסלון האווירי המתקיים בשדה התעופה לה בורז'ה על יד פריז, זו הפעם ה-50. המיצג מבטא תפיסה חדשנית לפיה התע"א מציעה ללקוחותיה פתרון אינטגרטיבי הכולל את מבחר המערכות המתקדמות, פרי פיתוחה, למגוון תרחישים, עם דגש על פתרונות מוחלטים לאחיזת שטח ולהגנה אקטיבית רב שכבתית. כל פתרון משלב את מיטב הסנסורים, הפלטפורמות, התקשוב ומערכות הנשק שיהוו גורם שובר שיוון לטובת הלקוח במערכה בה הוא משתתף.

יוסי וייס, מנכ"ל התע"א אמר ערב פתיחת הסלון כי:" הפתרונות, התפורים על-פי צרכי הלקוחות, מאפשרים יכולת ייחודית להתמודדות רחבת היקף עם שורת איומים ומציעים את כל האמצעים לטובת קבלת ההחלטה הטובה ביותר, בזמן קצר ביותר ונקיטת פעולות אפקטיביות להגנה מוחלטת".

תצוגת התע"א בסלון האווירי מהווה מוקד עלייה לרגל לרבים מהמבקרים. השנה, כפי שפורסם תחשוף התע"א לראשונה אנטנת תקשורת בתדר גבוה קומפקטית וייחודית שתוצג על גבי מטוס ללא טייס (מל"ט) מסוג "הרון" לאיסוף מודיעין תקשורת.

טיל החץ 3. צילום: התעשייה האווירית
טיל החץ 3. צילום: התעשייה האווירית

עוד בתצוגה, מערכת נשק מסוג "ברק 8" על כל מערכותיה: קרון בקרה, מיירטים ומכ"מ רב זרועי (MMR), טילי מערכת ה"חץ", מערכת חימוש משוטט "הארופ", טילי קרקע-קרקע ארוכי טווח מסוג LORA"", מערכת ארטילרית עצמאית לכוחות היבשה "מנתר" ועוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן