Skip to content

המים שברברה סטרייסנד אוהבת במיוחד

האמנית הבינלאומית ג'ודית דרמונט מציגה בתל-אביב תערוכה חדשה בהשפעת אמן הפופ-ארט אנדי וורהול. ועל הדרך יש גם פרסומת: התערוכה מועלית במלאת 150 שנים למותג המים "פרייה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
"מקור השראה לחדשנות פורצת דרך"

מרילין מונרו הייתה השראתו של אמן הפופ-ארט אנדי וורהול, למספר יצירות מופלאות ואלמותיות. היום, ג'ודית דרמונט, אמנית בינלאומית, מציגה תערוכה דיגיטלית ייחודית, "URBAN POP ART", על פי וורהול, שבמרכזה מיצגי וידאו ויצירות אמנות, שבהן מופיעים אמנים ויוצרים ישראליים וביניהם שלומי שבן, יון תומרקין ואפרת גוש.

 וורהול, בין האמנים החשובים והמשפיעים ביותר במאה שעברה, היטיב לבטא את הקשר בין מותגים וידוענים, ובעזרת האמנות חיבר בין התעשייה לכוכבים. כך השתמש בפחיות מרק, בבקבוקי קוקה קולה וב-1983 בבקבוקי המים של Perrier. מותג מי הפרמיום שהצליח לאורך 150 שנה להיות מקור השראה לחדשנות פורצת דרך ולמקוריות עיצובית ופרסומית. וורהול יצר בהשראת המותג "פרייה" למעלה מ- 40 יצירות אמנות.

ג'ודית דרמונט היא אמנית צרפתיה המשלבת ביצירותיה טכנולוגיה חדשנית, מיצבים, יצירות וידאו ומופעים דיגיטליים ביחד עם מוזיקה ואמנות רחוב דיגיטלית. לכבוד חגיגות ה-150 למותג המים הצרפתי, השתמשה דרמונט בטכנולוגיות החדשות בצורה שבה, לדעתה, היה נוהג אנדי וורהול האגדי. "כאמנית וידאו דיגיטלי, דמיינתי לעצמי כיצד אנדי וורהול היה משתמש בטכנולוגיות חדישות בנות ימינו כדי ליצור דיוקני וידאו אמנותיים", אומרת דרמונט.

מלבד עבודותיה של דרמונט עם האייקונים הישראלים, יוצגו בתערוכה, לראשונה בישראל, כרזות פרסום ייחודיות מתוך הרפרטואר של Perrier. ייתכן שהפרסום הטוב ביותר שלהם בישראל הוא דרישתה של ברברה סטרייסנד, שנחתה אמש בישראל לשתי הופעות, לצייד את הסוויטה שלה דווקא במים מוגזים של המותג.

התערוכה "URBAN POP ART" תתקיים במתחם התחנה בנווה צדק בתל-אביב ותהיה פתוחה מה-19 עד ה-22 ביוני. הכניסה חופשית.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן