Skip to content

מטח רקטות שוגר מעזה לעבר אשקלון

אזעקת צבע אדום הופעלה בעיר ובישובי חבל אשקלון. לא זוהו נפילות בישראל וצה"ל סורק את השטח. ההשערה היא שהרקטות נפלו בשטח עזה. מקורות ביטחוניים במצרים מדווחים על חדירת פעילי ג'יהאד מעזה לסיני. בצבא המצרי הופעל נוהל חירום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אזעקת צבע אדום הופעלה הבוקר (רביעי) באשקלון וביישובי חבל אשקלון לאחר ששוגרו מספר רקטות מעזה. ככול הנראה שוגרו שלוש רקטות. צה"ל סרק הבוקראת האזור במגמה למצוא שרידים או לשלול נפילות ומשערים כי הרקטות התפוצצו בשטח רצועת עזה. האזעקה הופעלה סמוך לשעה 05:30 בבוקר וגרמה לבהלה בקרב התושבים.

בתחילת חודש אפריל השנה נורו ארבע פצצות מרגמה לעבר ישראל שהתפוצצו כולן בשטח עזה. ירי הרקטות הגיע דקות ספורות לאחר הודעת שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, לפיה ישראל תשוב להפעיל את מעבר כרם שלום לתנועת סחורות אם יישמר השקט באזור.

סוכנות מען דיווחה השבוע, שעל פי מקורות ביטחוניים  בצבא המצרי, כ-30 פעילי ג'יהאד חדרו לאחרונה מרצועת עזה אל תוך סיני, כשברשותם תחמושת ואמצעי לחימה. עקב כך העלו כוחות הביטחון המצריים את רמת הכוננות לדרגת חרום. עוד נמסר, כי במערכת הביטחון המצרית קיים חשש לפיו פעילי הג'יהאד יתקפו מטות ביטחוניים, לקראת ההפגנות המתוכננות נגד שלטונו של הנשיא מוחמד מורסי ב-30 ביוני.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן