Skip to content

יעקב (כצל'ה) כץ: "אולי אחזור לזירה הפוליטית"

מי שהיה בקדנציה הקודמת יו"ר האיחוד הלאומי טוען שהוא מקבל פניות רבות לחזור לזירה הפוליטית ומותח ביקורת על נפתלי בנט. "הברית עם לפיד הייתה מיותרת. להערכתי צפוי חיבור פוליטי של בנט ולפיד לריצה משותפת לכנסת. בנט ינסה להשתמש במפלגת הבית היהודי כמפלגת מדף"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ח"כ לשעבר יעקב (כצל'ה) כץ, שהיה בקדנציה הקודמת יו"ר האיחוד הלאומי, טוען כי לאחרונה הוא מקבל פניות רבות לחזור לזירה הפוליטית. "אולי זה עוד יקרה כדי להביא לתפנית להנהגה שלא תהיה רק פוליטית אלא גם חזונית", כתב בעמוד הפייסבוק שלו.

כצל'ה – כיום יו"ר מועצת המנהלים של ערוץ 7 – מותח ביקורת על ההנהגה הקיימת של הבית היהודי ואומר כי להערכתו צפוי חיבור פוליטי של בנט ולפיד, לריצה משותפת לכנסת בבחירות הבאות. "עלינו להיערך לכך", אומר יעקב כץ. "בנט ינסה להשתמש במפלגת הבית היהודי כמפלגת מדף".

אולי עוד יחזור לזירה הפוליטית. יעקב (כצל'ה) כץ (צילום: אתר הכנסת)
אולי עוד יחזור לזירה הפוליטית. יעקב (כצל'ה) כץ (צילום: אתר הכנסת)

"אין היום בכנסת מנהיגים אלא פוליטיקאים", אומר כץ בעמוד הפייסבוק שלו. "מתקיים מו"מ של מסירת 94% מחלקי יו"ש; ישנה הקפאה מוחלטת במזרחה של ירושלים ובמועצות מקומיות ביו"ש ולא מקודמים אישורי בניה. ישנה פגיעה קשה בעולם הישיבות של כל הציבורים.

"טרחנו 4 שנים בכנסת כדי שהבית היהודי והאיחוד הלאומי יהיו מפלגה אחת גדולה וב"ה שהצלחנו ושאנו בממשלה – ולוּ רק כדי להוות אבן נגף בפני רצונותיו וחולשותיו של ראש הממשלה בכל הקשור לחבלי המולדת שלנו וההתיישבות בה.

"מאידך, הציבור הדתי והחרדי יחדיו הם עתידים להיות הרוב במדינה בתוך 17 שנה והם מהווים את העוגן התרבותי והחוסני של הציבור. הזלזול והניתוק בגדולי התורה ובציבור החרדי בעוכרנו והברית עם לפיד היתה מיותרת. לצערנו הרבנים שלנו אינם מופיעים היום בעוצמה גדולה ו'הרבנים' בפועל הם עורכי מוצ"ש.

"להערכתי", אומר כצל'ה. "צפוי חיבור פוליטי של בנט ולפיד לריצה משותפת לכנסת בבחירות הבאות ועלינו להיערך לכך. בנט ינסה להשתמש במפלגת הבית היהודי כמפלגת מדף. בשל כך אני מקבל הרבה פניות לחזור לזירה. אולי זה עוד יקרה כדי להביא לתפנית להנהגה שלא תהיה רק פוליטית אלא גם חזונית".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן