Skip to content

נהגי חברות היסעים שאשא וראם התארגנו בהסתדרות

לאחר התארגנות נהגי אגד היסעים וא.נ. היסעים, מתחילה ההתארגנות בענף ההיסעים לצבור תנופה. מדובר בכ-400 נהגים שהתארגנו השבוע בהסתדרות. כוונת ההסתדרות לאגד את כלל העובדים בענף ולהגיע להסכם ענפי אשר יינתן לו צו הרחבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תנופת התאגדות בהסתדרות מגיעה השבוע אל ענף ההיסעים. לאחר התארגנות נהגי אגד היסעים ובשבוע שעבר התארגנות נהגי א.נ. היסעים, מגיעה ההתארגנות בהסתדרות לשתי חברות גדולות נוספות בענף: חברת ההיסעים שאשא וחברת א. ראם. בהתארגנות זו מדובר ביותר מ-400 נהגים.

בכוונת ההסתדרות לאגד את כלל העובדים בענף ולהגיע להסכם ענפי עם ארגון חברות ההסעות בישראל אשר לו יינתן צו הרחבה. איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות כבר החל ביישום כוונה זו כשהחל לנהל בימים אלו מו"מ, שיחול על כלל עובדי ענף ההיסעים. בהסתדרות מציינים, כי מספר העובדים בענף שכבר התארגנו לכ-1,000 עובדים.

 אבי ניסנקורן. קיימת התעוררות להתארגן בהסתדרות (צילום יח"צ)
אבי ניסנקורן. קיימת התעוררות להתארגן בהסתדרות (צילום יח"צ)

יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן אומר היום: "מאות עובדים ממשיכים לפנות להסתדרות במטרה להתאגד. רק בשבועות האחרונים ההסתדרות איגדה מאות עובדים. ההתאגדות של הנהגים בחברות ההיסעים השונות בהסתדרות מעידה על הצורך הקיים להסכם ענפי. בכוונתנו לאגד את הענף כולו, לדאוג לחתום על הסכם ענפי ואף להביא צו הרחבה לענף כולו".

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי אומר היום: "קיימת התעוררות של הנהגים בענף. נהגים רבים מחברות שונות בענף ההיסעים פונים להסתדרות. ההתאגדות של מאות עובדי שאשא וא. ראם מעידה על הצורך העצום שקיים בהסכם בענף ההיסעים. מדובר בשרשרת התאגדויות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן