Skip to content

אזרח סודאן חשוד בדקירת שישה אנשים בתחנה המרכזית

מבין הששה שנדקרו, אחד נפצע באורח קשה וחמישה באורח קל. הפ פונו לוולפסון ולאיכילוב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אזרח סודאני חשוד שדקר הבוקר (ראשון) שישה עוברי אורח, סמוך לתחנה המרכזית החדשה בדרום תל אביב. הדוקר נעצר על ידי שוטרי תחנת שרת. הפצועים קיבלו טיפול רפואי במקום מצוותי מד"א.

מבין הששה שנדקרו, גבר בן 67 שנדקר בחזהו נפצע באורח קשה וחמישה באורח קל. שלושה מהנדקרים ישראלים והשלושה האחרים שוהים זרים. הם פונו לקבלת טיפול בבתי החולים וולפסון ואיכילוב. החשוד נעצר ונלקח לחקירה.

מחקירה ראשונית עולה בשעה 11:00 בקירוב החל ויכוח בין החשוד בדקירה לבין אדם נוסף, שוהה זר, ליד רחוב נווה שאנן. החשוד שלף סכין והחל לדקור את האיש שהתווכח עמו. עוברי אורח ניסו להסיק את הקטטה ונדקרו גם הם. גבר בן 67 שנדקר בחזהו נפצע באורח קשה.

זירת הדקירות בתחנה המרכזית (צילום: משטרת ישראל)
זירת הדקירות בתחנה המרכזית (צילום: משטרת ישראל)

בחודש שעבר אירעה תקרית דקירת סכין קשה באזור התחנה המרכזית הישנה. גם היא פרצה בעקבות ויכוח.  אזרח אריתריאה חשוד כי דקר למוות אדם אחר מאריתריאה במהלך הוויכוח. מבירור הנסיבות עולה כי השניים נפגשו ברחוב נווה שאנן, בין השניים פרץ וויכוח כשבמהלכו שלף אחד מהם סכין ודקר את חברו בבטנו כמה פעמים. הנדקר הועבר לבית החולים איכילוב ושם נקבע מותו.

1 Comment

  1. צדוק התקוה
    23 ביוני 2013 @ 19:03

    בתוכנית הערב בגלי צה"ל בשעה 5:30 דיווח עד ראיה שיש לו עסק במקום כי לא היה שום ויכוח בין הדוקר הסדוני לאף אדם אלה הדוקר לקח סכין מחנות ירקות סמוכה והחל במסע של דקירות ואני שואל נכון גם לנו יש פושעים וגם אצלנו דוקרים לצערנו אבל מי צריך "יבוא של פשע סמים דקירות ורצח"!!!!!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן