Skip to content

עקרות הבית יוצאות מן הכלים נגד הממשלה

הכינו את המחבתות לקראת מחאת עקרות הבית בכיכר הבימה בתל אביב. "יאיר לפיד וביבי נתניהו הפכו את עקרות הבית לקרבן שלהם. מי שעובדות קשה בבית הן לדבריהם בטלניות שצריך להעניש ולהטיל עליהן מס", הן טוענות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביום שלישי הקרוב יצאו עקרות בית חמושות בסירים ובכפות להפגנה נגד גזרות הממשלה על עקרות הבית. בדף האירוע ברשת הפייסבוק, שפתחו כרמן אלמקייס, וופא טיארה וחברותיהן, נכתב "יאיר לפיד וביבי נתניהו הפכו את עקרות הבית לקרבן שלהם. מי שעובדות קשה בבית הן לדבריהם בטלניות שצריך להעניש ולהטיל עליהן מס", לדבריהן "עקרות בית יהודיות וערביות, שאין להן ייצוג בכנסת, לא עיתונות בבעלותן ולא משרדי יחסי ציבור לשירותן, תצאנה לרחוב עם סירים ריקים ויתופפו עליהם עד שאוזני הממשלה הערלות תפתחנה".

עקרות בית יוצאות עם הסירים נגד הגזרות (מתוך דף הפייסבוק)
עקרות בית יוצאות עם הסירים נגד הגזרות (מתוך דף הפייסבוק)

לטענתן, בזמן שאילי הון כמו עידן עופר, יצחק תשובה וחברות כמו טבע, משלמים מיסים אפסיים, נדרשת עקרת הבית לשלם על כישלון הממשלה. "הממשלה מתעלמת מציבור נשים יהודיות וערביות שאינן עובדות ונאלצות לשבת בביתן, בפריפריה בעיקר, שנדרשות לשלם כעת קנס של 2,000 שקלים בשנה לביטוח לאומי ומס בריאות, רק בגלל שאין תעסוקה והן לא עובדות".

עוד נאמר באתר, כי הממשלה תהפוך בגסות לב מאות אלפי נשים שלא יוכלו לשלם, לעברייניות מס. "מי שאין לה יכולת לברוח ללונדון או לבקש מהממשלה תספורת, הופכת לקורבן מדיניות אכזרית של האוצר וראש הממשלה", הן אומרות ומוסיפות "לא די שהממשלה העלתה את המע"מ, היא גם מפגינה אדישות מול משפחות שבהן מפרנס אחד וצריכות לעמוד ביוקר המחייה המאמיר ובעלייה מתמדת בהוצאות החינוך. כעת תאלצנה אותן משפחות לשאת בקנס נוסף רק בשל העובדה שהאישה היא עקרת בית".

את ההפגנה מתכננות הפעילות לערוך בכיכר הבימה בתל אביב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן