Skip to content

חשד: אנס שתי נערות לאחר שהשתכרו במועדון באלנבי

שתי הנערות, כבנות 17 ו-18, נמצאו מעולפות לא רחוק מהמועדון בת"א וטענו שנאנסו. בעל המועדון ועובד במקום הובאו היום להארכת מעצר. פרקליטו של החשוד באונס מטעם הסנגוריה הציבורית טען: "זה שהיא הבינה איזה שטות היא עשתה זה עדיין רחוק מאונס וניצול מצב"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני צעירים, גיל רפאל (27) – בעל מועדון ברחוב אלנבי בתל אביב,  ודלק פאיז (20) – עובד המועדון, נעצרו אתמול (ראשון) בחשד לאונס שתי נערות כבנות 17 ו-18,  לפני כשבוע בתל אביב. שתי הנערות נמצאו מעולפות לא רחוק מהמועדון ומד"א הוזעק למקום. בעקבות הודעת מד"א למשטרה, נפתחה חקירה.

(צילום אילוסטרציה: רפי מיכאלי)
(צילום אילוסטרציה: רפי מיכאלי)

אחת מהן סיפרה לשוטרים כי היא חושבת שנאנסה במועדון שברחוב אלנבי בעיר. שני החשודים, הובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב. משטרת תל אביב מחפשת עדיין אחר חשוד נוסף באונס, שטרם אותר. שופט בית משפט השלום, ד"ר שאול אבינור, הטיל על בעל המועדון, תושב זכרון יעקב,  מעצר בית מלא אצל קרוב משפחתו והאריך בשלושה ימים את מעצרו של העובד, תושב יפו, החשוד בבעילה חופשית לא בהסכמה, עד ליום חמישי הקרוב.

על פי החשד, הנערות הגיעו למועדון סמוך לסגירתו ושתו משקאות אלכוהוליים עד שהשתכרו. מהחקירה, שנוהלה במשטרת לב תל אביב בפיקודו של נצ"מ דני לוי, עולה כי שני החשודים ניצלו לכאורה את מצבן של הנערות ותקפו אותן. הן נמצאו לאחר מכן ברחוב יונה הנביא, לא רחוק מהמקום.

עו"ד גיל צפריר, פרקליטו של בעל המועדון גיל רפאל, טען כי "כל הסיפור הזה לא היה בשעות פעילות של המועדון. יש אנשים שעובדים שם ויש מפתחות והבחור הזה עובד שם. זה לא  עבירה שבגינה הוא אמור להיות עצור. סתם מכתימים אותו ועוצרים אותו וקושרים אותו לפרשה".

עו"ד ניל סימון, פרקליטו של דלק פאיז מטעם הסנגוריה הציבורית, טען: "זה שהם השתכרו מרצון ושאלו אותם בהסכמה לא  סטטוטורית אם הם רוצים לקיים יחסי מין ויכול להיות שהיא התעוררה עם כאב ראש. אבל בין זה לבין לאונס המצב רחוק. זה שהיא הבינה איזה שטות היא עשתה זה עדיין רחוק מאונס וניצול מצב". השופט, שככל הנראה לא השתכנע מטענות המשטרה, פסק במשנה זהירות לבעלים מעצר בית ולעובדו מעצר חלקי לשלושה ימים.

1 Comment

  1. צדוק התקוה
    24 ביוני 2013 @ 19:58

    אני חלילה לא מצדיק אונס אבל בחורה ששותה עד לאיבוד הכרה למה היא מצפה לכאב ראש ?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן