Skip to content

לפיד על קלינטון: "במציאות הוא גבוה יותר, שקט יותר וחכם לא פחות"

שר האוצר לפיד תיאר בעמוד הפייסבוק שלו את פגישתו עם הנשיא לשעבר קלינטון, בשבוע שעבר. "אתה צריך קודם כל להתייחס לזה כאל ג'וב", יעץ לו הנשיא לשעבר. "קום בבוקר, לך לעבודה, ותעבוד. אם תעשה בכל יום שלושה או חמישה דברים קטנים, בסוף זה יצטבר מעצמו לתמונה הגדולה. אסור לשכוח לרגע שזה ג'וב"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כך מתאר שר האוצר, יאיר לפיד, את הפגישה שקיים בשבוע שעבר עם נשיא ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון:

"במציאות הוא גבוה יותר, שקט יותר, וחכם לא פחות. 'אני עוקב אחריך בענייני התקציב', הוא אמר (ואחר כך הפגין באמת שליטה מעוררת פליאה בפרטים), 'ואני חושב שאתה עושה את כל הדברים הנכונים, אבל יש דבר אחד שחשוב שתזכור…'"

"במציאות הוא גבוה יותר". קלינטון ולפיד (מתוך עמוד הפייסבוק של יאיר לפיד)
"במציאות הוא גבוה יותר". קלינטון ולפיד (מתוך עמוד הפייסבוק של יאיר לפיד)

"שמתי את הקפה בצד, והצטערתי – כמו שקורה לי לעתים קרובות בשנה האחרונה – שאיני יכול להוציא את הפנקס והעט מהקריירה הקודמת שלי ולהתחיל לכתוב".

"'זה ג'וב', אמר קלינטון.

"כשראה את מבטי המבולבל הוא חייך.

"'כשאדם מגיע לתפקיד בכיר', הסביר, 'הוא מוקף אנשים שמדברים על 'התמונה הגדולה' ועל 'החזון', ועל 'הדרך'. כל אלה דברים חשובים מאוד, אבל אתה צריך קודם כל להתייחס לזה כאל ג'וב. קום בבוקר, לך לעבודה, ותעבוד. אם תעשה בכל יום שלושה או חמישה דברים קטנים, בסוף זה יצטבר מעצמו לתמונה הגדולה. אסור לשכוח לרגע שזה ג'וב'".

"אני לא שוכח", כתב לפיד. "באתי לפוליטיקה בשביל מעמד הביניים הישראלי, התפקיד שלי הוא לסייע למעמד הביניים הישראלי, אני עובד אצל מעמד הביניים הישראלי. זה הג'וב שלי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן