Skip to content

פרס ביקורת התקשורת לדבורית שרגל

חבר השופטים של האגודה לזכות הציבור לדעת הכריז על דבורית שרגל- ולווט אנדרגראונד, כזוכת פרס ביקורת התקשורת מאת אורה עריף כץ  וועדת השיפוט בראשות נשיא האגודה השגריר לשעבר עו"ד ד"ר מאיר רוזן מנתה את החברים המשורר ארז ביטון, השגריר לשעבר זלמן שובל, ד"ר דליה זליקוביץ, ד"ר מור אלטשולר, אלוף במיל. אורן שחור ופרופ' אלי פולק […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חבר השופטים של האגודה לזכות הציבור לדעת הכריז על דבורית שרגל- ולווט אנדרגראונד, כזוכת פרס ביקורת התקשורת

מאת אורה עריף כץ

 וועדת השיפוט בראשות נשיא האגודה השגריר לשעבר עו"ד ד"ר מאיר רוזן מנתה את החברים המשורר ארז ביטון, השגריר לשעבר זלמן שובל, ד"ר דליה זליקוביץ, ד"ר מור אלטשולר, אלוף במיל. אורן שחור ופרופ' אלי פולק – יו"ר האגודה.

בהחלטתם סוקרים השופטים את פעילותה של שרגל בבלוג ולווט אנדרגראונד שנפתח ביום האחרון של שנת 2005 ופעל במשך חצי שנה בעילום שם עד שחשפה שרגל את זהותה. השופטים עומדים על סקירת העיתונות היומית ומדגישים את חשיבות המדור 'אצבעות שחורות' הסוקר את עיתוני סוף השבוע. הם מציינים לשבח את מסירותה והשקעתה של שרגל ואת הפריסה הרחבה של פעילותה סביב תוכן העיתונים, והתייחסותה לעיצוב ואף ביקורת על תכנים שהופכת לחילופי רשמים בין בעלת הבלוג לבין הקוראים. הם מייחסים חשיבות לפעילות ההשוואתית שעורכת שרגל בין העיתונים ולתרומתה והשפעתה על המדיה הכתובה.

בשבוע שעבר הוכרזה הזוכה השנייה בפרס ביקורת התקשורת, מטעם הציבור, איילת שקד יו"ר 'ישראל שלי'.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן