Skip to content

תושב לכיש החזיר למשטרה כלי נשק ממלחמת העולם השנייה

מבצע איסוף כלי נשק בקרב אזרחי ישראל הסתיים באמצע החודש. המשטרה פרסמה כי נאספה כמות נכבדה של נשק, אבל תושב לכיש הפתיע הבוקר והחזיר נשק אספנות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שוטרי תחנת המשטרה בקריית גת הופתעו הבוקר כשתושב לכיש נכנס היום (רביעי) לתחנה וביקש להחזיר כלי נשק. הוא הניח לפני השוטרים אוסף כלי נשק ואמצעי לחימה הכולל פריטים ממלחמת העולם השנייה. בין הפריטים חמישה רובים, להביור, רובה ציד, רובה ירדני, שני רימונים משנת 1952, מספר לבנות חבלה, ארבעה ארגזי תחמושת, קסדות של הצבא הבריטי, נפצים, מחסניות, ערכת אב"כ ומעיל צבאי אותנטי עם סמל המלוכה.

בעל האוסף, אביו של המוסר, הלך לעולמו לפני כשנתיים ובנו החליט להעביר את הנשקים לידי המשטרה, מחשש לשלום בני משפחתו. "האוסף הנדיר הוטמן בתוך דיר הכבשים, כלי הנשק במקרר נעול והתחמושת בבור חליבה", סיפר האזרח שומר החוק לשוטרים.

כמה אמצעי הלחימה והציוד שהועברו לתחנה (צילום: משטרת ישראל)
כמה אמצעי הלחימה והציוד שהועברו לתחנה (צילום: משטרת ישראל)

עוד סיפר: "אני יודע שאבא שלי, שנפטר לפני שנתיים לא היה אוהב את התמונה של החזרת כלי הנשק. לפני חצי שנה, במסגרת מבצע החזרת כלי נשק, החזרתי חלק מהאוסף והיום, בעצה אחת עם בני משפחתי, הוחלט כי עם כל הצער בכך שהאוסף הוא  מזכרת מאבי מהמלחמות בהם השתתף ולמען ביטחון ילדי, אני מחזיר הכל למשטרה".

מהמשטרה נמסר כי לאחר בדיקת הפריטים על ידי חבלן יועברו חלקם להשמדה וכמה מהם יועברו למוזיאון. מפקד משטרת קריית גת, סנ"צ עופר שומר, ציין את החשיבות הרבה של מבצע איסוף הנשקים לשלומו וביטחונו של הציבור הרחב.

1 Comment

  1. חיים
    30 ביוני 2013 @ 15:21

    מה מישטרת ישראל עוסה?!
    אסור להשמיד מהאוסף הזה שום דבר!!!!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן