Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר – אמנות ויופי

מה עשתה ז'ולייט בינוש בישראל, למי תרמה איה עזריאלנט תליון זהב ויהלומים, מה חגגו אסף שניר ורנית קוליקנט, מה חגג נועם לניר ברעננה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בינוש פותחת

מימין: שגריר צרפת כריסטוף ביגו, ליאור רייטבלט, ג'ולייט בינוש, ליאון קופלר (צילום: אלירן אביטל)
מימין: שגריר צרפת כריסטוף ביגו, ליאור רייטבלט, ג'ולייט בינוש, ליאון קופלר (צילום: אלירן אביטל)

השחקנית הצרפתייה זוכת האוסקר ז'ולייט בינוש, ליאון קופלר, מבעלי רשת סופרפארם וליאור רייטבלט נשיא החברה, פתחו את BEAUTY CITY PARIS – אירוע היופי הגדול של  רשת סופר-פארם, המתקיים זו השנה השביעית. לירון וייצמן הנחתה, מארינה מקסימיליאן בלומין, זמרה שנסונים צרפתיים בליווי סימפונט רעננה; יעל רייך, ריי שגב, ענת וקסמן, אורנה דץ, יוליה פלוטקין, גלית גיאת, ליאל דניר, נטלי דדון, ורונית יודקביץ', דגמנו לפרויקט של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר: "ממארי אנטואנט להוט קוטור, ההיסטוריה של האופנה הצרפתית והומאז' לשמלה השחורה".

קרן המשאלות של גילה אלמגור

מימין: דב לאוטמן, איה עזריאלנט, גילה אלמגור (צילום: אביב חופי)
מימין: דב לאוטמן, איה עזריאלנט, גילה אלמגור (צילום: אביב חופי)

מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט, אירחה בחנות הדגל שלה בקניון G, אירוע התרמה לקרן המשאלות של גילה אלמגור. באירוע גויסו תרומות שיאפשרו להגשים חלום ל-40 ילדים הסובלים ממחלות קשות – חופשה בת שבוע בלונדון. מני פאר הנחה מכירה פומבית, שנמכרו בה בעיקר חפצי אמנות מ"המחסן של איה", (שנמצא בסמוך לחנות התכשיטים). עזריאלנט גם תרמה להגרלה תליון זהב ויהלומים מהקו היוקרתי שלה, שעלותו 15,000 שקל, בני וחנה לוי, שזכו בתכשיט, תרמו אותו לקרן. גילה אלמגור סיפרה על החזון שלה להגשים חלום, ולהוציא באוקטובר קבוצה גדולה של ילדים חולי סרטן לשבוע של חוויות בלונדון, שם יבקרו באתרי תיירות ובמקומות היסטוריים. עלות הטיול גבוהה, שכן כל טיול בארץ או בחו"ל, מלווה בבית חולים נייד, רופא ואחיות, וכרוך בהוצאות רבות. בתורמים: אודליה כרמון; דב לאוטמן; קארן גילרמן; אורית ושאול מופז; רם אורן ועוד.

לי ולך ולגוטמן גם

מימין: הראל ולימור ויזל, יגאל וציפי לנדאו, איזי ויעל בורוביץ (צילום: אביב חופי)
מימין: הראל ולימור ויזל, יגאל וציפי לנדאו, איזי ויעל בורוביץ (צילום: אביב חופי)

יגאל לנדאו, מבעלי בנק איגוד ואשתו ציפי לנדאו, מנהלת בית ספר בלפור ויו"ר הועד המנהל של מוזיאון נחום גוטמן, אירחו בביתם שבסביון, את האירוע השנתי של מוזיאון נחום גוטמן לאמנות. את הערב בסגנון שנות ה-50 הפיק אלון חסון, השף איתמר פרץ דאג לאוכל המשובח, ועינת שרוף שניצחה על השירה בציבור, אירחה על הבמה את חיים טופול לדואט בשירים, 'יא משלטי', ו'לי ולך'. שרוף סיפרה, שהשיר 'לי ולך' מזכיר לה את עצמה בלול של המשפחה במושב, מנסה לחקות את גאולה גיל, ששרה אז את השיר הזה בדואט עם אריק איינשטיין. בחוגגים: לימור והראל ויזל, מבעלי קבוצת פוקס (שגם שר עם שרוף על הבמה); איזי ויעל בורוביץ'; רוני דיסנצ'יק, מנכ"ל המוזיאון, שהעניק תעודות יקירי המוזיאון לטופול, למאייר דני קרמן, לבנק הפועלים (באמצעות ענת לוין, משנה למנכ"ל הבנק), ולשחקן ומייסד תיאטרון היידיש, שמואל עצמון – על תרומתם לעולם התרבות והאמנות בישראל. לבקשת לנדאו, שר עצמון את השיר 'לו הייתי רוטשילד' ביידיש.

משקפיים בקוקיז

מימין: אילון זרמון, אניה מרטירוסוב, אסף שניר, רנית קוליקנט (צילום: שוקה כהן)
מימין: אילון זרמון, אניה מרטירוסוב, אסף שניר, רנית קוליקנט (צילום: שוקה כהן)

אסף שניר, מנכ"ל "לוקסאוטיקה ישראל" (יבואנית מותגי משקפי שמש וראייה) ורנית קוליקנט, מנהלת השיווק של החברה, ערכו אירוע השקה למותג משקפי השמש RAY BAN. עוד סיבה למסיבה הייתה העובדה שהחברה צילמה והפיקה לראשונה בישראל קטלוג מקומי ראשון מסוגו, בשיתוף פעולה יצירתי עם הפרסומאי אילון זרמון. האירוע נערך ב"קוקיז קרם בר" – בר טרנדי, שנפתח לאחרונה במבנה ישן ברחוב אלנבי. במשיקים: הפרזנטורית הראשית אניה מרטירוסוב, הנחשבת לאחת הדוגמניות המובילות בישראל; הסטייליסטית ליאת אשורי, זוגתו של אסי נקדאי מבעלי המקום; הדוגמנית שחקנית יאנה גור; הדוגמנית לירז דרור.

בשעה טובה

מימין: פליפה אדוארד, רונית אנגל רינה בר (צילום: איל קרן)
מימין: פליפה אדוארד, רונית אנגל רינה בר (צילום: איל קרן)

פליפה אלוארד, נשיא מותג היוקרה השוויצרי TAG HEUER, הגיע לישראל להשקת חנות הבוטיק הראשונה של המותג בקניון רמת אביב. החנות נפתחה בסמוך לחנות לואי ויטון, שעברה לאחרונה לקניון אביב. אלוארד התכבד בגזירת הסרט וחשף לראשונה את קולקציית הלייף סטייל של מותג השעונים היוקרתי. את שהותו בישראל ניצל גם לביקור בחוף הים. במשיקים: ז'ק ורינה בר, מבעלי טמפו וקבוצת פלאנט, יבואנית המותג; אלי הולנדר, מנכ"ל פלאנט; רונית אנג'ל, מנהלת המותג בארץ; משה רוזנבלום, מנכ"ל מליסרון; אורי אבל, מנכ"ל הקניון.

ריקליס בתחנה

מימין: משולם ריקליס וטלי סיני, סיגל גרוס ושלמה גרוס (צילום: רפי דלויה)
מימין: משולם ריקליס וטלי סיני, סיגל גרוס ושלמה גרוס (צילום: רפי דלויה)

טלי ריקליס, יו"ר קרן דיגנטי, ובן זוגה משולם ריקליס, מייסד הקרן, ערכו במתחם התחנה, מכירה פומבית, שחלק מהכנסותיה נועדו לסיוע בפעילות אגפי האמנות בבתי הלוחם בישראל ולרווחת נכי צה"ל. המוזמנים טיילו בין 250 יצירות של אמני ישראלים, ותיקים וצעירים, שהוצגו בשיתוף גלריית "מצארט". בסופו של הערב, בו גם הוצגה יצירה מקורית של האמן אמדאו מודליאני, מהאוסף הפרטי של ריקליס, נאספו למעלה ממיליון דולר. מאיר קוטלר, המייצג אמנים ויוצרים בארץ, רכש יצירה של רות שלוס ב-9000 דולר. נכחו שם, בין היתר: ישראל מקוב וזוגתו בלה לוסטיג; סיגל פפושדו, שהגיעה עם אביה רו"ח שלמה גרוס; מאיה קדישמן; עו"ד יגאל סלונים ואשתו תהילה; אלון קסטיאל; טלי עומר, בתה של הסופרת דבורה עומר ז"ל וחברתה עו"ד מירי קרייתי; אילנה אס; הציירת רחל טימור; עו"ד בני דון יחיא, שחגג יומולדת באותו יום; עו"ד מיכאל לוין; פרופ' אליעזר רחמילביץ; פרופ' מוטי משיח; טדי שאולי; חיים רונן, מנכ"ל בית הלוחם.

נפרדים מפישר (לא סטנלי)

מימין: רוני ורטהיימר, חיים כהן, גדעון פישר (צילום: פז בר)
מימין: רוני ורטהיימר, חיים כהן, גדעון פישר (צילום: פז בר)

במוזיאון הארץ, ברמת אביב, נערך ערב ההתרמה השנתי של ארגון ויצ"ו, תחת השם 'חלום ליל קיץ'. מטרת הערב גיוס כספים למימון פעילויות רווחה למען נשים וילדים בסיכון ולהוצאתם ממעגל האלימות והמצוקה. האירוע החל בארוחת ערב והמשיך בהופעה תחת כיפת השמיים של תזמורת סימפונט רעננה, בניצוחו של דוד זבה, שאירחה את קובי אפללו. באירוע הוכרז על מינויו של חיים כהן, מנכ"ל  קבוצת דן אנד ברדסטריט ישראל לתפקיד יו"ר מגבית הארגון, במקום יו"ר המגבית היוצא עו"ד גדעון פישר.

חתונת הבנות

מימין: רימה קוגן, שלי גפני, ציפי רומנו, רל נדל, אופק קאירי, נועם לניר (צילום: אביב חופי)
מימין: רימה קוגן, שלי גפני, ציפי רומנו, רל נדל, אופק קאירי, נועם לניר (צילום: אביב חופי)

אשת יחסי הציבור ציפי רומנו נישאה לזוגתה רימה קוגן, בגן האירועים "מקום בלב" ברעננה. את טקס החופה המרגש והחלפת הנדרים ערכו  חבריה הטובים של רומנו, משה שגב וסנדרה רינגלר. בחוגגים: בר רפאלי, שנחתה מניו יורק; יעל בר זוהר וגיא זוארץ; אורנה דץ; סיגל שחמון; שלי גפני ואופק קאירי; אורנה בנאי; רותי ומשה קסטיאל; רוני שאטן; נועם לניר; אורית ושאול בן אדרת ועוד. לקראת 2 בלילה המשיכו האורחים לאפטר פארטי במועדון "החתול והכלב".

מהות הגוף

מימין: ישראל קנטור, דפנה ברק, ארז קנטור (צילום: אביב חופי)
מימין: ישראל קנטור, דפנה ברק, ארז קנטור (צילום: אביב חופי)

חברים ובני משפחה, ביניהם משפטנים רבים, הגיעו לחגוג עם עו"ד ישראל קנטור, את צאת ספרו "שתי אונות" – ספר שירים, הרהורים וציורים העוסקים בחיים ובמהות הגוף. באירוע, שנערך במרכז עינב לתרבות, גם חנך קנטור תערוכת ציורים פרי מכחולו. עו"ד קנטור, שהיה מעורכי הדין המובילים בישראל, החליט לפרוש מן התחום המשפטי בגיל 65, ולהתמקד באהבותיו – ציור, שירה ונגינה. ארבעה חודשים לאחר מכן, לקה בשבץ מוחי. זה קרה לפני כשש שנים, ומאז הוא השתקם ושב לעסוק בכל תחומי האמנות בהם עסק קודם. בספרו "שתי אונות", הוא משתף את הקורא בתחושותיו האינטימיות ביותר ובהרהוריו על אודות החיים והמוות. אירוע השקת הספר נערך בחסות עמותת נאמן – לנפגעי אירוע מוחי, וההכנסות ממכירת הספרים והתמונות נתרמו לעמותה. העיתונאית אילנה דיין, הנחתה את האירוע וציינה כי התמחתה במשרד עו"ד גולדברג מאחר ולא התקבלה למשרדו של ישראל קנטור. היא גם סיפרה שלהרצאותיו של קנטור, שכיהן 45 שנה כמרצה למשפט באוניברסיטת תל אביב, נהרו סטודנטים רבים. הסופר עמוס עוז, חבר ילדות של קנטור, דיבר על כוחה של השפה העברית, אותה כינה אהבת נעוריו. עוז גם התייחס לשם הספר, שתי אונות, ואמר שלקנטור יש שלוש – עוד אונה אחת סודית שלו בלבד, איתה הצליח להתגבר על השבץ המוחי ולהחזיר לעצמו את המילים. בין החוגגים עם קנטור: אהרון ברק; יורם דנצינגר; מאיר שמגר; מישאל חשין; דפנה ברק-ארז; יוסי גרוסדורי קלגסבלד; אמנון רובינשטיין; עוזי פלג ובנו אייל; אוריאל לין; יוסי בכר; יצחק מנורפנינה רוזנצוויגיעקב שחר; מיכה גייגר; ישראל קז; גד פרופר; סמי סגול ועוד.

לפיד נואם

מימין: פיליפ רוסלר, יאיר לפיד, מיקי פדרמן (צילום: ישראל הדרי)
מימין: פיליפ רוסלר, יאיר לפיד, מיקי פדרמן (צילום: ישראל הדרי)

מיקי פדרמן, נשיא לשכת המסחר ישראל גרמניה אירח במלון דן תל-אביב, את אירוע לשכת המסחר ישראל גרמניה. באורחים שר האוצר יאיר לפיד ושר הכלכלה של גרמניה, ד"ר פיליפ רוסלר. המוזמנים נהנו מקבלת פנים באולם "המלך דוד", נאומים של לפיד רוסלר ופדרמן, ומינגלינג בין דוכנים של מוצרים אקולוגיים של חברות ישראליות, שהציגו בפניהם את החידושים האחרונים.

עובר ושב

  • אילעי פוקס, 37, מונה לסמנכ"ל הכספים (CFO) של חב' "לידקום" – מהחברות הגדולות באפריקה ובדרום אמריקה, שעוסקת בהקמת מתחמי אנטנות סלולאריות עבור חברת הסלולר.
  • דב סלמן, לשעבר יועץ שר התמ"ת, מונה לאחראי ומתאם קשרי חברים בהתאחדות המלאכה והתעשייה בחיפה והצפון, המאגדת בתוכה כאלף חברים.
  • פרופסור עמוס רולידר, ישמש כראש המחלקה למדעי ההתנהגות במכללה האקדמית כנרת.
  • אקסלנז – מפתחת ומשווקת מכשור רפואי ייחודי לאבחון וניהול מחלות בדרכי העיכול והכבד, ממשיכה לחזק את מערך הניהול לקראת מעבר לשיווק ישיר בשוק האמריקאי, ומינתה את טד פולטין לסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברה.
  • קובי זאושניצר, (45), מונה למנכ"ל "R.H  אלקטרוניקה" – חברה ישראלית מובילה בתחום ייצור והרכבת מכלולים ומערכות אלקטרוניקה לתעשיית ההיי טק, לתעשיות צבאיות ולתעשיית התקשורת בישראל.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן