Skip to content

חמש שנות מאסר על דקירת צעיר חרדי בירושלים

שני תושבי מזרח ירושלים החליטו לנקום על מעצר של אחד מהם ודקרו צעיר חרדי בשייח ג'ראח. אחד מהם הודה ונידון לחמש שנות מאסר בעסקת טיעון. היום גזר בית המשפט על חברו מאסר דומה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני צעירים, תושבי ירושלים המזרחית, נידונו היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים לחמש שנות מאסר בפועל לאחר שדקרו צעיר חרדי ב-19 באפריל אשתקד בשכונת שיח' ג'ראח בעיר.

מכתב האישום עולה כי עדנאן רג'אבי וחברו מוחמד שאוויש החליטו לדקור יהודי כמעשה נקמה על מעצרו של רג'אבי בחודש מרץ 2012. הוא הרגיש פגוע וביקש נקמה. רג'אבי נפגש עם שאוויש ויחד החליטו להתנקם ביהודי. ביום המעשה נפגשו השניים וסיירו בשכונה. בשמונה וחצי בערב הבחינו בצעיר חרדי שהלך ברגל. השניים התקרבו אליו ושלפו סכינים. רג'אבי דקר אותו באזור הרגל ופצע אותו קל ושאוויש דקר אותו בבטנו העליונה ובכתפו. מיד לאחר הדקירה הם נסו על נפשם והותירו אותו מתבוסס בדמו.

השניים הודו במעשה לאחר מעצרם. מוחמד שאוויש הודה ראשון ונשפט בהסדר טיעון לחמש שנות מאסר. השופט רפי כרמל ציין כי הנסיבות הן חמורות  והתייחס למעצרו של רג'אבי: מדובר "באירוע שתוכנן כנקמה, נעשה שימוש בסכינים ונבחר קורבן אקראי שנפגע באופן קשה וחמור. העונש הראוי לנאשם זה הנו חמור ואמור להתקיים בחלקו הגבוה של המתחם בין 4 ל-12 שנות מאסר. אולם, מאחר שבעניינו של נאשם 2 הוסכם על עונש של חמש שנות מאסר, שהוא עונש נמוך בהתחשב בנסיבות ובתוצאה, לא ניתן להחמיר עם הנאשם שעניינו נדון היום". הוא גזר על גם על רג'אבי חמש שנות מאסר ועוד 4000 שקל פיצויים לצעיר שהותקף.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן