Skip to content

ההסתדרות הכריזה על סדרת סכסוכי עבודה

במרכז לשלטון מקומי, בשלוש הערים הגדולות ובמועצות הדתיות, ברשות המיסים, במשרד התקשורת, במועצה הדתית לוד, במועצה הישראלית לצרכנות ובחברת תל אביב טלקום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לקראת סוף השבוע שחלף הכריזה הוועדה לתיאום וביצוע של ההסתדרות על כמה סכסוכי עבודה: במרכז לשלטון מקומי, בשלוש הערים הגדולות ובמועצות הדתיות, ברשות המסים, במשרד התקשורת. במועצה הדתית לוד ובמועצה הישראלית לצרכנות. כמו כן, הוכרז סכסוך עבודה בחברת תל אביב טלקום. 

(צילום: ציפי מנשה)
יו"ר ההסתדרות עופר עיני (צילום: ציפי מנשה)

סכסוך העבודה במרכז לשלטון מקומי, בשלוש הערים הגדולות ובמועצות הדתיות הוכרז בעקבות העסקה "קבלנית" של עובדים הפוגעת בעבודה מאורגנת, לרבות העסקת עובדים באמצעות חברות/תאגידים, חברות כלכליות, עמותות וכו'.

סכסוך העבודה ברשות המסים הוכרז בעקבות החלטה חד צדדית של ההנהלה לבצע שינויים מבניים וארגוניים וללא כל ניהול מו"מ, לרבות איחוד פעילויות אגף המכס והמע"מ, מס הכנסה ושע"ם ועוד.

סכסוך העבודה במשרד התקשורת הוכרז בעקבות כוונת המשרד לאחד בין מועצת הכבלים והלוויין לבין הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו ולהקים רשות תקשורת, וזאת ללא כל קיום של מו"מ עם נציגות העובדים. לשינוי מבני זה, כאמור, השלכות משמעותיות על זכויות העובדים, תנאי עבודה וביטחונם התעסוקתי.

סכסוך העבודה במועצה הדתית לוד הוכרז בעקבות ההחלטה החד צדדית של ההנהלה לערוך תכנית הבראה ללא כל ניהול מו"מ עם העובדים.

סכסוך העבודה במועצה הישראלית לצרכנות הוכרז בעקבות סחבת של יותר משנה במו"מ על הסכם קיבוצי. כמו כן, על חשש ממשי לפיטורי עובדים ולפגיעה בזכויותיהם כתוצאה מקיצוץ משמעותי בתקציב המועצה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן