Skip to content

אל על: למסור כבודה עד 24 שעות לפני הטיסה

השירות בדומה לשירות שהיה קיים בעבר בתחנת הרכבת מרכז ת"א, ניתן בדלפקי אל על בטרמינל 3 בנתב"ג. לנוסעי אל על עם כבודת יד ניתנים שירותי צ'ק אין וביטחון בדלפקים הממוקמים באולם שחקים בטרמינל 3 לפני המעבר לאזור ביקורת הדרכונים וחנויות הדיוטי פרי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

באל על נערכו למתן שירות למאות אלפי הנוסעים הצפויים לעבור במשך הקיץ בשערי טרמינל 3 ומציעים להשתמש בשירותי הטרום טיסה בנתב"ג, או שירות אקספרס צ'ק וצ'ק אין באינטרנט כדי לחסוך זמן יקר. בגלל העומס הרב הצפוי בנתב"ג מתבקשים הנוסעים להגיע לנמל התעופה לפחות 4 שעות לפני מועד הטיסה המתוכנן.

צפיפות בדלפקי צ'ק אין בטרמינל 3 נתב"ג. צילום ויקיפדיה
צפיפות בדלפקי צ'ק אין בטרמינל 3 נתב"ג. צילום ויקיפדיה

שירות טרום טיסה

שירות טרום טיסה ייחודי הקיץ, מאפשר לטסים לבצע בידוק מוקדם לטיסה, בדומה לשירות שהיה קיים בעבר בתחנת רכבת מרכז בת"א, כולל שליחת מזוודות וקבלת כרטיסי עלייה למטוס, עד כ-24 שעות לפני הטיסה, כל יום בין 10:00 ל- 12:30 בדלפקי אל על בטרמינל 3.

השירות אינו כרוך בתשלום ומאפשר לטסים לחסוך זמן יקר בשדה התעופה.
השירות יינתן עד תחילת אוקטובר.

אקספרס צ'ק אין באינטרנט – www.elal.co.il:

אקספרס צ'ק אין באינטרנט מאפשר מכל מקום בעולם בעולם, החל מ-24 שעות לפני הטיסה, ועד 3 שעות לפניה. שירות נוח וידידותי שחוסך זמן יקר בשדה התעופה. יתרונותיו:

• 15 דולר הנחה על משקל עודף לנוסעים המבצעים שירות אקספרס צ'ק אין *
• מאפשר ביצוע צ'ק אין לטיסה באינטרנט בין 24 שעות ועד 3 שעות לפני המראה.
• בטיסות אל / מאילת ניתן לבצע אקספרס צ'ק-אין החל מ- 20 ועד 3 שעות לפני ההמראה.
• מאפשר בחירה והחלפת מושבים כבר בשלב מוקדם.
• בטיסות הממריאות מישראל בחגים ובצאת השבת, ניתן לבצע צ'ק אין לטיסה בערב החג/שבת.
• השירות אינו כרוך בתשלום.
• מקצר את משך זמן העמידה בדלפק שבשדה התעופה **.

בנוסף, אל על מציעה דלפקי שירות מיוחדים, המיועדים לנוסעים אשר בצעו אקספרס צ'ק- אין באינטרנט ובהם מתבצע הליך מהיר של מסירת כבודה.

* ההנחה על סכום של 15 דולר בטיסות אל על בלבד, תקפה כאשר אל על מבצעת את קטע הטיסה המשמעותי במסלול הנסיעה, כלומר היא ה – Most Significant Carrier – MSC ההנחה תינתן בדלפקי אקספרס צ'ק אין הייעודיים בשדה התעופה.

** שירות אקספרס צ'ק אין הוא עבור בידוק לטיסה בלבד ואינו פוטר מבידוק בטחוני בשדה התעופה.

בידוק עצמי בעמדות קיוסק – בטרמינל 3

בידוק מהיר ועצמי בנמל התעופה – השירות מתבצע בעמדות ממוחשבות הממוקמות בסמוך לאזור הצ'ק אין של אל על לטיסות הבינלאומיות היוצאות מתל אביב. במסגרת זו אפשר לבחור את המושב ולהדפיס את כרטיס העלייה למטוס. לאחר תשאול בטחוני, אפשר למסור את הכבודה, בדלפק אקספרס צ'ק אין המהיר. אם ברשות הנוסעים כבודת יד בלבד אפשר לגשת ישירות לעמדת ביקורת הגבולות.

שירות בידוק עצמי מאפשר לנוסעים בטיסות בינלאומיות לדלג על כל התורים ולהגיע במהירות ובנוחות למטוס. לצורך קבלת שירות זה צריכים להדפיס את כרטיס העלייה למטוס לפני שמגיעים לנמל התעופה.

הליכים לנוסעים עם כבודת יד בלבד

לנוסעים הטסים עם תיק יד בלבד, ניתן שירות מהיר בדלפק הנמצא באולם שחקים בטרמינל 3, סמוך לעמדת התשאול הביטחוני ומשתתפים בתחרות נושאת פרסים. מעדכנים את אל על 50 שעות לפחות לפני הטיסה, על נסיעה ללא כבודה ומשתתפים בתחרות המזכה בכרטיס טיסה זוגי במתנה.
טיסות יוצאות מנתב"ג – עמדת ביטחון ממוקמת באולם שחקים לפני המעבר לאזור ביקורת הדרכונים וחנויות הדיוטי פרי, ללא צורך בתשאול ביטחוני במגזר הבידוק.

שירות זה מאפשר לבצע בידוק לטיסה (צ'ק אין) בדלפק אל על, הממוקם באולם שחקים לפני המעבר לאזור ביקורת הדרכונים וחנויות הדיוטי פרי. מייד עם סיום הבידוק מופנים הנוסעים לעמדת הביטחון הסמוכה.

שעות הפעילות: ימים א' – ה' 03:00 – 08:00, ימים א' – ב' 13:30 – 16:30

אקספרס צ'ק אין במובייל

אפליקציה חינמית בטלפונים חכמים המאפשרת בקלות ובנוחות לבצע בידוק לטיסה. שירות זמין, נוח וידידותי החוסך זמן יקר בשדה התעופה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן