Skip to content

הלילה הכלכלי הראשון של גדי סוקניק: קליל ועושה קולות של סחבק

המגיש גדי סוקניק, בהופעה ראשונה, התיישב אמש היטב על הכיסא שפינה שרון גל ב"לילה כלכלי" בערוץ 10. למרות שעדיין אין שינוי מהותי בתכנים, נראה שהפרישה המאולצת של המגיש הקודם עושה רק טוב לתוכנית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"לילה כלכלי" (ערוץ 10) היא תוכנית בידור לא פחות מתוכנית שעוסקת בכלכלה. גדי סוקניק, עם האלגנטיות הסחבקית שלו, התיישב היטב אמש לראשונה בכיסא שפינה המגיש הקודם, שרון גל, אחרי סקנדלים מתוקשרים היטב. סוקניק הודה שהוא מתרגש, למרות היותו חיית טלוויזיה ותיקה. ההתרגשות, אגב, לא ממש ניכרה עליו. חוץ מזה, תוכנית הבידור הכלכלית לא השתנתה מהותית. עדיין אין טביעת אצבע חדשה.

הודה שהוא מתרגש. סוקניק. צילום מסך

אז מה היה לנו בתוכנית הראשונה שהגיש סוקניק: קצת תחקיר על חניון חדש שעומד במקום בו אמור היה לקום דיור בר השגה, וכתבה קצת פופוליסטית שכבר ראינו בכל מקום על התייקרות מחירי האלכוהול. הפרשנים הכלכליים שמרשים לעצמם לדבר כאן כפי שאינם מרשים לעצמם לדבר בתוכניות כלכליות אחרות, שלמה מעוז ואלכס קומן, מגיבים על התייקרות המחירים. מעוז: "מעשה נבלה… מתעמרים באוכלוסייה". קומן: "הפישרים באוצר לא הבינו את משמעות מעשיהם".

וגם – עוד קצת תחקיר על מחירי המשומשות, שנמוכים באחוזים רבים, לעתים, ממחירי המחירון שלהם. מעוז מסביר לנו, שזה שוב חלק מקומבינה. מחירי המחירון הם אלה שמשמשים את חברות הביטוח כאשר הן קובעות את מחירי הביטוח שלנו. כלומר, מישהו עושה עלינו קופה.

אבל הדובדבן שבקצפת, היהלום שבכתר, הוא בלי ספק ניב גלבוע וביקורת המסעדות שלו. גלבוע לוקח את שלמה מעוז, הידוע בחיבתו הרבה לאשכנזים, לדגום את האוכל במסעדה הפולנית הידועה "בתיה", שבגלגולה החדש שינתה מיקום בתל-אביב. מעוז עושה כמיטב יכולתו לבלוע את האוכל המוזר, קצת מתקשה במכשול הרגל הקרושה, אבל בסך הכל צולח את העניין בהצלחה יחסית. בסופו של דבר נודע לנו אפילו שמעוז נשוי ליקית. סנסציה של ממש.

בשורה התחתונה: קליל, חביב, קצת מתנחמד וקצת עושה קולות של סחבקיות, טיפת תחקיר ועוד קצת סוכר. "לילה כלכלי" המוכר לנו. נראה מה יעשה בו סוקניק בהמשך.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן