Skip to content

לקחה את הילדה לשיר בצרפת

הקהל במארסיי אוהב מוזיקה ולא יוותר על קונצרט חינם - לא כל שכן אם מדובר בג'ז, בוודאי שלא כאשר מדובר בפיגורות בקנה מידה בינלאומי. אלפי אנשים התגודדו ורחובות נחסמו בשביל ששתי הדיוות יוכלו לתת קונצרט נהדר. קבלו את דידי ברידג'ווטר ובתה צ'ינה מוזס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דידי ברידג'ווטר, אגדה חיה, זמרת הג'ז עם שלושה פרסי גראמי ופרס טוני אחד, בגיל 63 עם המון סופרלטיבים וקול אלוהי עלתה אתמול לבמה במרכז מארסיי אל מול אלפי צופים באווירה מדהימה של הנמל הישן. היא לא עלתה לבד, יחד איתה עלתה לבמה ביתה צ'ינה מוזס, זמרת בזכות עצמה, כותבת שירים וגם מפיקה.

די די ברידג'ווטר וצ'ינה מוזס - צילום: עמית מנדלזון

הקהל במארסיי אוהב מוזיקה ולא יוותר על קונצרט חינם, זה בטוח, לא כל שכן אם מדובר בג'ז ובטח שבטח לא פיגורות בקנה מידה בינלאומי כמו השתיים. ואכן אלפי אנשים התגודדו ורחובות נחסמו כדי ששתי הדיוות תוכלנה לתת קונצרט נהדר, שיגרום לאוהבים בקהל לפרצי נוסטלגיה רומנטית ולשאר סתם לחייך חיוך טיפשי.

אלפים ברחוב - צילום: עמית מנדלזון

התיאום בין השתיים מקצועי האיכות הווקאלית כנראה עוברת בירושה.

לא זו בלבד, אלה שהשתיים קנו את הקהל הצרפתי במונולוגים מבדחים בצרפתית רהוטה למדי.

די די ברידג'ווטר - עטורת פרסים - צילום: עמית מנדלזון

את האירוע אירגנה עיריית מארסיי בחסות בית האופרה המקומי, והתזמורת הפילהרמונית של מארסיי בניצוחו של לורון דה וילד נתנה את כל מה שיש לה, ויש לה הרבה מה לתת.

צ'ינה מוזס - התפוח נופל ממש על יד העץ - צילום: עמית מנדלזון

הקהל חובב הג'ז במארסיי הוא קהל מיוחד המורכב מצעירים ועד מבוגרים ובני הגיל השלישי הם הביאו כסאות מתקפלים אבל רובם עמדו אל מול הבמה או שני מסכי הענק בצידיה ויש כאלו שטיפסו על רמזורים כדי לצפות ממיקום טוב יותר.

המיקןם הטוב ביותר בשטח - צילום: עמית מנדלזון

אז  אם תיפול לידיכם ההזדמנות לראות את השתיים או כל אחת בנפרד, מומלץ בחום

אם ובת - תיאום מושלם - צילום: עמית מנדלזון
התזמורת הפילהרמונית של מארסיי - צילום: עמית מנדלזון
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן