Skip to content

תשעה נערים נעצרו בחשד שאנסו בת 12

בתום חקירה סמויה נעצרו היום הנערים. על פי החשד הם הכירו אותה ברשת הפייסבוק ולאחר שנפגשו ביצעו בה שורה של עבירות מין. בתום החקירה נותרו ארבעה במעצר וחמישה נשלחו למעצר בית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תשעה נערים, בני 15 עד 18, תושבי השרון ונתניה, נעצרו היום (שני) בתום חקירה סמויה בחשד לעבירות מין חמורות שביצעו בשבועות האחרונים בילדה בת 12, אותה הכירו באמצעות הפייסבוק.
בתום חקירתם, שוחררו חמישה מהם לבתיהם בתנאים מגבילים, שלושה נותרו במעצר עקב החשדות נגדם ונעצר נער נוסף שנמצא כעת בחקירה.

החקירה החלה בעקבות דיווח מבית הספר, לאחר שהילדה התוודתה וסיפרה על המעשים שנעשו בה למחנכת שלה. המחנכת פנתה למשטרה וחוקרי המשטרה הגיעו לחשודים באמצעות המחשב של הילדה. צוות חקירה מיוחד במשטרת מרחב שרון פתח בחקירה סמויה, שהיום הפכה לגלויה.

 על פי החשד, חלק מהנערים מכירים זה את זה והם נהגו לפגוש את הילדה בהזדמנויות רבות ובמקומות שונים. עוד נודע כי במהלך החקירה נגבתה עדות מפורטת של הילדה הנאנסת שסיפרה בין היתר את השתלשלות היכרותה עם הנערים בפייסבוק, וכיצד הם שכנעו אותה להיפגש איתם במקומות שונים ובהזדמנויות רבות. לאחר שנאותה לפגוש בהם, אילצו אותה החשודים לקיים איתם יחסי מין, וביצעו בה מעשים מגונים. הילדה סיפרה עוד בעדותה, כי הנערים קיימו איתה יחסי מין בזה אחר זה.

על פי החשד, כמה מהמקרים התרחשו בביתו של אחד מהם. אותו חשוד מכחיש את המיוחס לו וטוען שלא ביצע את המעשים מכיוון שיש לו חברה. היום פשטו השוטרים על בתי החשודים, עצרו אותם והחרימו את מחשביהם הפרטיים וחומרים נוספים.

הארבעה שנותרו במעצר יובאו מחר לבית המשפט לנוער בראשון לציון, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם להמשך החקירה. אחת מעורכות הדין שמייצגות את אחד החשודים טענה היום בפני התקשורת, כי "מדובר בילדה שפיתתה את הנערים באמצעות הפייסבוק לקיים איתה יחסי מין".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן