Skip to content

תינוקת כבת תשעה חודשים הופקרה ברכב ומתה

לפי החשד התינוקת נשכחה ברכב על ידי אביה כשבע שעות עד שנמצאה. מאמצי ההחייאה עלו בתוהו. האב עוכב לחקירה. תינוק בן 20 חודשים הובהל לביה"ח בנהריה עם שבר בגולגולת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עוד אסון  מיותר – היום (שני) נשכחה תינוקת כבת תשעה חודשים במכונית של אביה ונמצאה מחוסרת הכרה ברמת גן, לאחר ניסיונות החייאה מרובים נקבע מותה בבית החולים תל השומר. האב עוכב לחקירה במשטרה.

על פי החשד, האב שכח את התינוקת במכונית ברחוב בן אליעזר בעיר. כפי הנראה, אמור היה האב לקחת שלושה ילדים לקייטנות, אך לאחר שהסיע את שני הילדים הגדולים יותר ליעדם, שכח ככל הנראה את בתו התינוקת ברכב. התינוקת נותרה ברכב הלוהט בין השעות 09:00 ועד 16:00 אחר הצהריים.

זכי הלר, דובר מד"א, מסר כי "בשעה 16:00 קיבלנו במוקד קריאה על תינוקת כבת תשעה חודשים שנמצאה ברכב, ככל הנראה לאחר ששהתה שם מספר שעות. למקום הוזעקו חובשים כוננים וניידת טיפול נמרץ. כשהם הגיעו למקום הם הבחינו בספסל האחורי של הרכב בתינוקת ששכבה מחוסרת הכרה, ללא דופק ונשימה עם סימנים של מכת חום. הפרמדיקים ניסו להעניק לה טיפול רפואי ונעשו בה פעולות החייאה. תוך כדי פעולות החייאה היא פונתה לבית החולים תל השומר, שם נמשכו המאמצים להציל את חייה, אך בסופו של דבר נקבע מותה".

עכו: תינוק נפגע בראשו מאבן

תינוק בן שנה ושמונה חודשים הגיע הערב (שני) לבית החולים בנהריה כשהוא סובל משבר בגולגולתו. התינוק אושפז במחלקה לטיפול נמרץ במצב בינוני עד קשה. כך מסר חגי עינב דובר בית החולים. רפ"ק ערן שקד, דובר חוף במשטרת ישראל מסר, כי משטרת נהריה פתחה בחקירת המקרה ובשלב זה יחקרו ההורים.

דובר מד"א, זכי הלר, מסר כי הערב ב-18:20 הוזעק צוות מד"א לקופת חולים בעכו. שם טיפל הצוות בתינוק כשהוא בהכרה מעורפלת ובמצב קשה. הוריו, כך עולה מברור ראשוני, טוענים שהתינוק נפגע בראשו מאבן שככל הנראה הוטלה לכיוון המרפסת בביתם בעיר העתיקה בעכו.

מבית החולים נמסר כי התינוק מורדם ומונשם בשלב זה לצרכי טיפול.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן