Skip to content

מי יציל את הכוכב של המינימיקים?

הכינו את הילדים: "המסע לכוכב המינימיקים" הוא סרט ההנפשה (אנימציה) הישראלי הראשון באורך מלא. 94 דקות של אקשן והומור, ודיבוב של שחקנים ישראלים מובילים. הסרט מוקרן ברשת "מיקסינמה", שהוקמה ועוצבה במיוחד עבור הצופים הצעירים. שי שגב צפה היום בהקרנת הבכורה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החודש עולה על מסכי הקולנוע בארץ סרט ההנפשה הישראלי הראשון באורך מלא שמיועד לילדים: "המסע לכוכב המינימיקים" הופק כולו בישראל, כלומר, המנפישים, הבמאי, המפיקים והתסריטאים – כולם כחול לבן.

הסרט לא יוצא להקרנה מסחרית בבתי הקולנוע בארץ, אלא מוקרן ברשת "מיקסינמה", שהוקמה ועוצבה במיוחד עבור ילדים: המושבים הוגבהו לצפייה נוחה, הכיבוד במזנון מותאם לטעמם ומבואת הכניסה כוללת משחקים ומיצגים, שמעצימים את החוויה וההנאה לילד.

סרט הבכורה, "המסע לכוכב המינימיקים", מספר את סיפורה של חבורת מיקמקים מלוכדת ושובבה, שעוברת מסע מאתגר להצלת הכוכב שלהם. הסיפור מתרחש במיקמק סיטי, העיר שבה חיה החבורה האהובה: מקס השובב והאמיץ, זואי המתוחכמת, ג'ימבו הפזיזו סאני הגאון. הצלע החמישית של החבורה שלהם היא חיית המחמד שלהם, אלביס, מינימיק קטן.

ביום החשוב ביותר במיקמק סיטי, יום המינימיקים השנתי, מגיעות ביצי המינימיקים החדשות וכולם מחכים בהתרגשות לרגע בקיעת הביצים ולאימוץ. במהלך החגיגות פוגשים גם בחבר ילדותם, קיפ, שמגיע בחללית מכוכב המינימיקים כדי ללוות את הביצים. קיפ וסבתו חיים בכוכב המינימיקים ואחראים לשלומן של הביצים, עד שמגיע זמנן לבקוע.

יום המינימיקים השנתי הוא יום חג לכל מינימק באשר הוא, חוץ ממינימקית אחת שלא יכולה לסבול את המינימיקים: הגברת מקיאוולי, האישה העשירה והחזקה במיקמק סיטי. היא רוקחת שיקוי שהופך את היום השמח ליום בו מיקמק סיטי נמצאת בסכנה. מכך החבורה נקלעת להרפתקה יוצאת דופן. רק בסופו מבינים החברים את כוחה של עבודת צוות ואת ערכה של חברות.

הסרט בבימויו של שי כרמלי פולק, מעניק לצופים 94 דקות של אקשן, הומור וכיף בהנפשה דו ותלת ממדית (ללא צורך במשקפיים). הדמויות מדובבות על ידי שחקנים ישראלים מובילים: חנה לסלאו, יוסי פולק, קובי פרג', עידו מוסרי, תומר שרון, לירון לב, שירי גדני, עמי סמולרצ'יק ואילן גנני.

הסרט "המסע לכוכב המינימיקים" מבוסס על סדרת הטלוויזיה המצליחה "מיקמק" (ערוץ ניקולודיאון בטלוויזיה) ועל העולם הווירטואלי באתר mikmak.co.il, הקיים מזה 4 שנים ובבעלות חברת DIC טכנולוגיות. הסרט מיועד לילדים מגיל 6 ומעלה.

בתי הקולנוע שנבנו במיוחד לילדים: קניון רננים ברעננה, גרנד קניון בבאר שבע וגרנד קניון בחיפה. כרטיס כניסה: 40 שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן