Skip to content

אישום: האב ביצע עבירות מין בבת והאם שתקה

כתב אישום חמור הוגש היום לבית המשפט בבאר שבע נגד אם שהפקירה את בתה ולא דיווחה כי אביה התעלל בה ואנס אותה במשך ארבע שנים, מאז היותה בת שמונה. לאחר מעצרו ביקשה האם מבתה: "תגידי ששיקרת. לא מגיע לאבא לשבת בכלא 15 שנה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שלישי) כתב אישום לבית משפט השלום בבאר שבע נגד אם שבבתה בוצעו עבירות מין על ידי האב. לטענת התביעה, למרות שהאם ידעה שבעלה, אביה הביולוגי של בתה, מבצע בילדה עבירות מין חמורות לאורך שנים, היא לא עשתה דבר למנוע את המשך ביצוע העבירות ולא דווחה עך כך. מדובר בזוג הורים לשני ילדים: בן 10 ובת 17. המשפחה עלתה לארץ לפני ארבע שנים.

מכתב האישום עולה כי מאז היותה בת 8 ביצע בה האביה בבתו עבירות של אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים. האב הואשם בחודש מרץ השנה בגין העבירות בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. מכתב האישום עולה, כי במספר הזדמנויות, לאורך השנים, סיפרה הילדה לאמא על מעשי אביה. בתגובה תקפה האם את בתה וכינתה אותה "שרמוטה".

בנוסף, לאחר שהבת הגישה תלונה במשטרה נגד אביה הורע מצבה והיא אושפזה בבית חולים פסיכיאטרי. במהלך האשפוז התקשרה אליה האם ולחצה עליה לחזור בה: "תגידי ששיקרת", דרשה האם. באחד הימים  טלפנה האם לבתה ואמרה לה בבכי: "תגידי ששיקרת. לא מגיע לאבא לשבת בכלא 15 שנה".

כתב האישום מייחס לנאשמת עבירות של אי מניעת פשע, הפרה של חובת דיווח, תקיפה בנסיבות מחמירות, הדחה בחקירה והטרדת עד. האם מואשמת ששתקה לאורך שנים, מאז החלו להתבצע העבירות כשהבת היתה בת 8 ועד היותה בת 12. על פי כתב האישום מואשמת האם כי במועדים שונים גם תקפה פיזית את  בתה. כאשר בתה חזרה וסיפרה לה על התקיפות של אביה, ענתה האם לפי כתב האישום: "תעזבי אותי בשקט".

עוד צוין בכתב האישום, כי "הנאשמת, למרות שידעה על מעשיו של בעלה ועל הסכנה הנשקפת ממנו לשלומה הגופני והנפשי של בתה,לא עשתה דבר על מנת למנוע את ההמשך".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן