Skip to content

לוקהיד מרטין אינטרנשיונל – חטיבה חדשה בתאגיד

החטיבה החדשה תתמקד בהתרחבות גלובלית של תאגיד לוקהיד מרטין. בשנת 2012 היו מכירות לוקהיד מרטין מחוץ לארה"ב בסכום של 8 מיליארד דולר, שהיוו 17% מסך כל מכירותיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תאגיד לוקהיד מרטין השיק את לוקהיד מרטין אינטרנשיונל (LMI), ארגון חדש, אשר אחראי לחיזוק מערכות היחסים עם הלקוחות והשותפויות העסקיות בעולם, והרחבת עסקיה הבינלאומיים של החברה. פטריק מ. דיואר, 52, מונה לסגן הנשיא האחראי על LMI וימשיך לכהן בתפקיד ניהולי בכיר בהנהלת לוקהיד מרטין.

תידלוק באוויר של שני מטוסי F-35C לייטנינג II בו זמנית. (צילום: לוקהיד מרטין)
תידלוק באוויר של שני מטוסי F-35C לייטנינג II בו זמנית. (צילום: לוקהיד מרטין)

חטיבה שישית

בשנת 2012 היו מכירות לוקהיד מרטין מחוץ לארה"ב בסכום של 8 מיליארד דולר, שהיוו 17% מסך כל מכירותיה. לאור עובדה זו, יחד עם הכוונה להגדיל את נתח תחום מכירות זה, הוחלט בתאגיד להקים, בנוסף לחמשת החטיבות הקיימות – מטוסים, טילים, חלל, הדרכה ומערכות טכנולוגיות – חטיבה מיוחדת נוספת שנקראת לוקהיד מרטין אינטרנשיונל (LMI – Lockheed Martin International).

"התקשורת הישירה וההקשבה ללקוחותינו הן פעולות חיוניות, על מנת לשמר ולהגדיל את העסקים הגלובליים שלנו", אמרה מרלין א. יוסון, נשיאת ומנכ"לית לוקהיד מרטין, "צוות LMI החדש יהיה אחראי לחיזוק שיתופי הפעולה שלנו בעולם ולהשקעה בשיתופי פעולה חדשים, על מנת לוודא שאנחנו ממשיכים למלא את דרישות הביטחון הלאומי והפיתוח הכלכלי המגוונות של לקוחותינו ברחבי בעולם".

צוות LMI יעבוד עם לקוחות לוקהיד מרטין בעולם, על מנת לספק את מוצריה של החברה ואת הטכנולוגיות והשירותים שלה ולמלא את צרכי הביטחון הלאומי והשירותים האזרחיים שלהם. ארגון LMI כולל שני מטות – האחד נמצא בלונדון, אנגליה והשני ממוקם באזור העיר וושינגטון, ארה"ב. לארגון יש גם משרדי תאגידים באוטווה, ריאד. אבו דאבי, סינגפור וקנברה וסניפים אזוריים בתל אביב, ניו דלהי, טוקיו וסיאול.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן