Skip to content

הצעת תיירות חדשה: קרוז סובב קובה

לראשונה מוצעים קרוזים לקובה: חברת "קובה קרוז" (Cuba Cruise) תשווק החל מחודש דצמבר 2013 קרוזים סובבי קובה. החבילות שיוצאות מישראל נמכרות על ידי אשת טורס וכוללות טיסות סדירות (לא ישירות) להוואנה, בית מלון בהוואנה (אירוח על בסיס חצי פנסיון) והפלגה בת שבעה לילות על בסיס הכל כלול. המחיר: החל מ-2,621 דולר לאדם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
קובה. נשארה יחסית אותנטית בגלל הבידוד מהעולם. (צילום: אתר קובה קרוז)
קובה. נשארה יחסית אותנטית בגלל הבידוד מהעולם. (צילום: אתר קובה קרוז)

בחצי המאה האחרונה השתנה העולם דרמטית, אך האמברגו האמריקני שהוכרז על קובה בשנת 1962 נשאר. השנה, 51 שנים מאז הוטל החרם הכלכלי, הושק מוצר חדש לתיירים שרוצים לצאת לקרוז סובב קובה.

"במשך 51 שנים, מטיילים ברחבי העולם רצו להכיר את קובה, מחוץ למסלולים המוכרים, והרחק מאתרי הנופש הומי האדם, וזאת מבלי לוותר על נוחות ובטיחות", מסבירה ברברה וינר, מנהלת תחום הקרוזים באשת טורס. "בגלל האמברגו שהטילה ארה"ב על קובה, מעולם לא היו אניות שיצאו לשיט סביב האי הקריבי. האפשרויות שעמדו בפני התיירים היו בדרך כלל טיולים מאורגנים, שכללו טיסות פנים רבות, ובשל הדרכים המשובשות באי – גם נסיעות ממושכות ממקום למקום. חברת 'קובה קרוז' הוקמה במטרה לענות על הצורך, ולחדש את אפשרויות הטיול לאי. התגובות בישראל וגם ברחבי העולם מאוד חיוביות", היא אומרת.

אוניה של קובה קרוז. שבעה ימ הפלגה, עם ארוחות הכל כלול בפנסיון מלא. (צילום: אתר קובה קרוז)
אוניה של קובה קרוז. שבעה ימ הפלגה, עם ארוחות הכל כלול בפנסיון מלא. (צילום: אתר קובה קרוז)

"קובה קרוז" היא חברה קנדית הנמצאת בבעלות משותפת עם חברת הקרוזים הקפריסאית "לואיס קרוז ליין" הוותיקה, שספינותיה נושאות את דגל יוון, ובעבר הביאה תיירים גם לישראל. האנייה שתשוט סביב קובה היא "לואיס קריסטל" בדירוג של 4 כוכבים, ומציעה 480 סוויטות וחדרי שינה, טרקלינים ומסעדות, קזינו, טיילת פתוחה, פינת אינטרנט WiFi, שירות טלפון סלולרי, ארוחות מהמטבח הקובני ותוכניות בידור שונות.

החבילות שיוצאות מישראל נמכרות בלעדית דרך קבוצת התיירות אשת טורס וכוללות טיסות סדירות (לא ישירות) להוואנה, בית מלון בהוואנה (אירוח על בסיס חצי פנסיון) והפלגה בת שבעה לילות (על בסיס הכל כלול בפנסיון מלא). ההפלגה כוללת עצירות בהולגין, סנטיאגו דה קובה, ג'מייקה, מונטגו ביי, צ'יינפואגוס, פונטה פרנצ'ס. בסוף המסלול חוזרים להוואנה ומשם עולים על טיסת חזור.

מחיר החבילה – החל מ-2,621 דולר לאדם בתא זוגי.

סרט וידאו של לואיז קרוז ליין:

1 Comment

  1. אילנה קובץ'
    6 ביולי 2013 @ 12:43

    מחיר מופקע אפשר מלהזמין הכל לבד ולחסוך לפחות 1000 דולר ולטייל בקובה עצמה בלי טובות של קרוזים ואשת טורס. אל תיגעו בקרוזים בקובה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן