Skip to content

קמעונאים מחמיצים את שירותי הענן בנקודות המכירה

כך מגלה סקר חדש שביצעה חברת אפסון באירופה, בקרב בעלי חנויות מכולת, בתי קפה ומסעדות. 70% מהנשאלים ציינו את סוגיית האבטחה כמכשול העיקרי שבשלו לא אימצו את הפתרון, למרות שהטכנולוגיה מאפשרת להדפיס קבלות וחשבוניות, כרטיסים וקופונים, מהטאבלט וממכשירים ניידים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קמעונאים עצמאיים מחמיצים את מהפיכת נקודות המכירה (POS – Point of sale) מבוססות הענן, כך מגלה סקר חדש שביצעה חברת אפסון באירופה, בקרב בעלי חנויות מכולת, בתי קפה ומסעדות. הסקר נועד לבחון את קצב האימוץ של הטכנולוגיה החדשה ואת רמת המודעות בקרב קמעונאים קטנים לפתרונות שבשוק. תוצאות הסקר מראים את הסיבה העיקרית להחמצה – החשש מבעיות אבטחה אפשריות הנלוות לטכנולוגיה. 70% מהנשאלים ציינו את סוגיית האבטחה כמכשול העיקרי שבשלו לא אימצו את הפתרון. עוד מתברר מהסקר, כי יותר מרבע מהנשאלים העידו, כי אין עדיין הבנה מלאה אצלם לגבי ההזדמנות הגלומה בפתרון הטכנולוגי החדש.

שימוש בשירותי ענן באמצעות טאבלטים ומכשירים ניידים נוספים
שימוש בשירותי ענן באמצעות טאבלטים ומכשירים ניידים נוספים

 

המשתמשים מרוצים

לעומת זאת הסקר גילה, כי מי שכבר התנסה בפתרונות החדשים, מרוצה ביותר: יותר ממחצית העסקים שאימצו את פתרונות נקודות המכירה מבוססות הענן, אמרו שהם בהחלט רואים את היתרונות ביישום, כש-61% אף אמרו כי ראו שיפור בתוצאות העסקיות שלהם.

חלק מתשתיות טכנולוגיית המידע

כיום, יש כבר בשוק פתרונות לא מעטים המאפשרים לעסקים לעשות שימוש בטכנולוגיות נקודות מכירה בענן, המקושרים למגוון מערכות מובייל, דוגמת טאבלטים וסמארטפונים, כשהעלות התפעולית נמוכה משמעותית מהעלות של המערכות המסורתיות. אפסון עצמה מציעה מספר טכנולוגיות המאפשרות לקמעונאי להדפיס קבלות וחשבוניות, כרטיסים וקופונים, בנקודת המכירה ישר מהטאבלט וממכשירים ניידים אחרים תוך שימוש בענן, לעתים כחלק מתשתיות טכנולוגיית המידע (Information Technology) הקיימות, כדי לצמצם את עלויות ההשקעה החדשה וליהנות מהיתרונות הגלומים בפתרונות דוגמת בקרת מלאים מיידית ורציפה וניהול מסדי נתונים.

"בעלי עסקים, אפילו בעלי החנויות, בתי הקפה הקטנים או בעלי המסעדות, חייבים להסתכל קדימה ולהבין שזהו עתיד נקודות המכירה", אומר עמי שחר, מנהל התחום העסקי באפסון ישראל, "נקודות מכירה, שבעצם מסתכמות בטאבלט שהמוכר מחזיק ביד, המקושר לענן, מאפשר חופש תנועה בשטח, ניידות רבה ואינטראקציה רבה יותר עם הלקוחות, שמביאה בסוף היום להגברה של המכירות וכמובן מתן שירות טוב יותר ונטול תורים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן