Skip to content

מהיום הנפקת רישיונות נהיגה ורכב בסופר-פארם

ההנפקה מתבצעת בעמדות שירות ממוחשבות – רישיומט. בעוד כחודשיים יוכל כל נהג גם לברר באמצעות עמדות השירות את מספר הנקודות שצבר לחובתו ולקבל מידע על רכבו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מהיום אפשר להנפיק רישיונות נהיגה ורכב ולשלם עבורם באמצעות עמדות ממחושבות לשירות עצמי ('רישיומט'), שהוצבו בעשרות סניפים של רשת "סופר-פארם" בארץ. כך הודיע היום שר התחבורה ישראל כץ.

רישיומט. מוצב בסניפים של סופר פארם ומנפיק רשיונות נהיגה ורכב. צילום: משרד התחבורה
רישיומט. מוצב בסניפים של סופר פארם ומנפיק רישיונות נהיגה ורכב. צילום: משרד התחבורה

הוצבו גם עמדות שירות ממוחשבות בכמה קניונים ומשרדי רישוי מחוזיים ואזוריים בארץ, באמצעותן ניתן להנפיק כפל רישיון נהיגה ורכב, או לשלם עבורם. השירות בכל עמדות השירות הממוחשבות יינתן ללא תוספת עמלה.

השירות החדש ישפר באופן משמעותי את השירות לציבור, ויפחית את העומסים במשרדי הרישוי, "עמדות השירות הממוחשבות יאפשרו לציבור הנהגים לחסוך זמן יקר וימנעו את הצורך להגיע אל משרדי הרישוי" אומר השר כץ.

עמדות השירות האוטומטיות הוצבו ב- 44 סניפי "סופר- פארם" בארץ מקרית שמונה שבצפון ועד אילת שבדרום. עמדות אלה יספקו שירות בכל יום במשך 10 שעות לפחות וחלקן אף 24 שעות ביממה (רשימה מפורטת ניתן לראות באתר האינטרנט של משרד התחבורה) .

עמדות שירות הוצבו בין השאר בתל אביב, ירושלים, חיפה, קרית גת, עפולה, כרמיאל, כפר סבא, טבריה, חדרה, באר שבע, אשקלון, אשדוד, אום אל פחם, כפר יסיף, סחנין עכו, נהריה, שפרעם, ראש העין, רחובות, נתיבות, מגדל העמק, דימונה, ואור יהודה.

בעוד כחודשיים יוכל כל נהג לברר באמצעות עמדות שירות אלה את מספר הנקודות שצבר לחובתו וכן לקבל תדפיס מידע מפורט על הגבלות והיסטוריה של כלי הרכב שברשותו. זיהוי המשתמשים יעשה על ידי כרטיס האשראי של בעל הרכב.

ועדת הכספים של הכנסת אישרה גביית אגרה בסך 10 שקלים, עבור העלויות הנדרשות להנפקת תדפיסי המידע על הבעלויות הקודמות של כלי הרכב, או קבלת מידע עבור הנקודות שנזקפו לחובת הנהג.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן