Skip to content

המשטרה לא אוכפת צו סגירה על בית בושת פעיל

תושבי שכונת קריית ספר במרכז תל אביב טוענים שפועל במקום בית בושת בכל שעות היממה, סמוך לגינת משחקים, והמשטרה אינה נוקפת אצבע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושבי שכונת קריית ספר פנו אמש לעזרת התקשורת, כדי שתסייע להם בהזמנת משטרה לסגירת בית בושת פעיל בקריית ספר, סמוך לגינת ילדים, שהוצא נגדו צו סגירה. בית הבושת נפתח לראשונה לפני כחמישה חודשים מתחת לבניין של חברת המים מקורות. לגן המשחקים מגיעים מדי יום עשרות ילדים והורים שנאלצים לצפות בטיילת הגברים ליד דלת הבית בושת, מתחת לבניין חברת המים. צו סגירה של למקום הוצא לפני שלושה שבועות, אך לא מנע את פתיחתו מחדש. הבית שב להיות פעיל מסביב לשעון.

הכניסה לבית בושת (צילום: נירה ידין)
פעילות ערה. הכניסה לבית בושת (צילום: נירה ידין)

עמי (שם בדוי) תושב השכונה סיפר כי ביקר במקום לפני שבוע: "נכנסתי  ופגשתי שמונה נשים בגילאים שונים שהיו בלבוש מינימלי, שכלל חולצה ללא חזייה וחצאית קצרה מאוד. במקום היה ג'קוזי וכששאלתי מה יש חוץ מג'קוזי הן הציעו לי להכנס לחדר ושנדבר שם, בחדר היתה מיטה זוגית גדולה. יצאתי מהמקום מיד לאחר הסיור".

שכנים נוספים הביעו זעם על המשטרה לא אוכפת לטעתם את הסגירה. חבר בוועד שכונת קריית ספר סיפר שבילה אמש קרוב לשעה בטלפון עם המשטרה כאשר כל אחד מפנה אותו לשלוחה אחרת וכולם מציינים כי אין זה תפקידם. שכן אחר סיפר, כי הם מדברים בקביעות עם קצין בשם צביקה בתחנת מרחב ירקון. אמש פנו התושבים שוב לצביקה ולדבריהם הוא טען בפניהם כי הוא לא יכול לעשות דבר בנדון ועליהם לפנות לעירייה, עוד סיפרו התושבים כי עיריית תל אביב הבהירה חד משמעית כי הנושא לא בטיפולה וכי סגירת מקום זה מחייבת צו וזהו תפקידה של המשטרה.

במהלך הערב המשיכו גברים לנהור למקום בחופזה, הדלת היתה פתוחה כאשר מישהו מבפנים שמר ובדק את הנכנסים. לא רחוק משם משחקים ילדים בנדנדות בגינה של קריית ספר, ששופצה עבור התושבים. לאחר ערב שלם בו ניסו התושבים להזמין משטרה וזו לא באה, הם התפזרו לבתיהם בזעם. פנייה לעובד משטרה שמוכר לשכנים כדי לקבל עזרה נתקלה בתגובה: "עדיף שיכנסו לשם מאשר יאנסו ברחובות". גם עובדי מקורות בבניין מספרים שהם צופים במהלך היום בשובל הגברים שיוצא ובא לבניין באין מפריע.

תגובת המשטרה: על התושבים לפנות בתלונה בשעות הבוקר עד שעה 16:00 למחלקה המטפלת בנושאים אלו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן