Skip to content

חגיגה בהוליווד: אולפני וורנר ודיסני מכינים סרט חי ל"ספר הג'ונגל"

אחרי שעובד לעשרות גרסאות של מחזות זמר וסרטי אנימציה, "ספר הג'ונגל" של רודארד קיפלינג יהפוך לראשונה לשני סרטי קולנוע עם שחקנים "אמיתיים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
עטיפת הדי-וי-די (הפצה: פורום פילם). צילום: ויקיפדיה

בעקבות העיבוד החי ל"אליס בארץ הפלאות" עם ג'וני דפ, שהניב לאולפני דיסני כמיליארד דולר, תהתה החברה אם המתכונת תעבוד, כשימירו עוד סרטי אנימציה וייצרו להם גרסה חיה ("לייב אקשן") עם שחקנים. באופן לא מפתיע התשובה של החברה הייתה "נעשה הרבה מהם".

אפשר כבר לצפות לגרסת "היפיפיה הנרדמת", הנמצא בימים אלו בחדרי העריכה של האולפן, והשחקן/במאי, קנת' בראנה ("השבוע שלי עם מרילין") גם מביים בימים אלו את הגרסה החיה ל"סינדרלה", המתעתד לצאת מתישהו בשנה שלאחר מכן. האולפן עובר כעת על פרשנויות של תסריטים ל"פיטר פן" ול"היפה והחיה", וסביר להניח שגם הם יצאו לפועל בשנים הקרובות.

עכשיו נודע, כי הסרט הבא שיקבל אתחול בדיסני, הוא "ספר הג'ונגל" על פי ספרו של רודארד קיפלינג, שדיסני הנפישה אותו לראשונה בשנת 1967. ג'סטין מרקס ("סטריט פייטר") חתם השבוע על חוזה לכתוב את התסריט, ופרטים נוספים על המשתתפים בסרט יתפרסמו בקרוב.

"ספר הג'ונגל" פורסם לראשונה בשנת 1894, כאסופה של סיפורים קצרים של קיפלינג, אודות ילד צעיר בשם מוגלי, שאיבד את הוריו בלב הג'ונגל ההודי. הוא מאומץ על ידי להקת זאבים, שמסייעים לגדל אותו, בסיועם של באלו הדב ובגירה הפנתר. לא כל יצורי הטבע מסבירי פנים, אויבו הגדול של מוגלי הוא שירחן הנמר.

הספר נמצא על המדפים כבר עשרות שנים, כולל בגרסתו בעברית (תחילה נקרא "ספר היער" בתרגומו של י.ל. ברוך), ועובד לבימות התיאטרון ולמסכי הקולנוע עשרות פעמים לאורך השנים. אבל העיבוד של דיסני ל"ספר הג'ונגל" לא לבד בהוליווד. האחים וורנר הודיעו שגם הם עובדים על גרסה משלהם לספר זה, והמשימה הוטלה על התסריטאי סטיב קלובס ("הארי פוטר"). יהיה שמח בהוליווד, וכמו תמיד נמשיך לעדכן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן