Skip to content

משאית עם סמים נלכדה בגדר המערכת מול מצרים

162 קילוגרם של הרואין וחשיש נתפסו אתמול על ידי המשטרה בגבול מצרים. ארבעה חשודים בהברחות נעצרו ובתוכם נהג משאית שעבד בבניית גדר הגבול ובמשאיתו הוסתרו הסמים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לוחמי יחידת מגן בשיתוף כוחות צה"ל סיכלו אתמול (שלישי) ניסיון הברחה של  162.5 ק"ג סמים מסוג חשיש בגדר הגבול עם מצרים. הסמים הוסלקו במשאית שהועסקה בבניית הגדר. הנהג ושלושה חשודים נוספים בדואים  מהנגב נעצרו.

ערך הסמים בשווי שוק הוא כשמונה מיליון ש"ח. ממידע מודיעיני מוקדם הובהר למשטרה, כי נהג משאית, שהועסק במסגרת פרויקט "שעון חול" (גדר המערכת ומכשולי גבול בגבול מצרים), פעל כחלק מרשת הברחה במהלך עבודתו.

השוטרים והשלל (צילום: מחוז דרום במשטרה)
השוטרים והשלל (צילום: מחוז דרום במשטרה)

אתמול בצהריים, בתום מעקב שנעשה בו שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, זוהו חברי הרשת במהלך ביצוע ההברחה. כל הארבע נעצרו, הועברו ליחידת תשאול מגן ויובאו להארכת מעצר.

במשטרה מציינים כי מתחילת השנה סיכלה היחידה הברחות של 20 ק"ג סם מסוג הירואין, 25.6 ק"ג סם מסוג קוקאין ו-205 ק"ג סם מסוג חשיש.

מפקד יחידת מגן רפ"ק נועם קייזר ציין, שסיכול ההברחה בגדר המערכת בגבול עם מצרים ומעצרם של חברי רשת התאפשרו בעקבות עבודה סמויה של יחידת מגן בשילוב כוחות צה"ל לאורך תקופה ממושכת בגדר הגבול. פעילות זו מצטרפת לפעילות הממוקדת של יחידת מגן בגבולות המדינה לשם סיכול ההברחות הסמים ומניעת כניסתם לארץ. גורם בכיר במשטרה מסר ל"מגפון", כי קיימת שביעות רצון במערכת מיחידת מגן שמיישמת את היעדים שלשמם הוקמה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן