Skip to content

מבריח בדואי נורה למוות כשניסה להבריח אנשים לישראל

המבריח, בדואי בן 21, לא שעה לאזהרת השוטרים המצריים ונורה למוות. חברי הקבוצה העידו בחקירתם כי שילמו אלפי דולרים תמורת ההברחה. הם אולצו לחזור על עקבותיהם ונלקחו לקהיר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כוח ביטחון מצרי ירה והרג הבוקר (חמישי), מבריח בדואי מדרום למעבר כרם שלום, שניסה להעביר קבוצת מהגרים לא חוקיים ישראל. כך פרסמה לפני זמן קצר סוכנות מען הפלסטינית.

מבריחים בדואים בסיני (צילום: סוכנות מען)
מבריחים בדואים בסיני (צילום: סוכנות מען)

מהפרסום עולה כי המבריח, אחמד סעד (21), ניסה להבריח אל מעבר לגבול ישראל-מצרים קבוצה הכוללת 16 בני אדם. כוח שיטור  מצרי קרא להם לעצור  וירה יריית אזהרה באוויר. משלא נענו פתח הכוח באש לעבר המבריח, פגע בחזהו והרגו במקום. כך מסר מקור רשמי מצרי לסוכנות.

חברי הקבוצה, שכללה תשעה אתיופים, בהם שתי נשים, ארבעה סודאנים ושלושה אריתיראים, סיפרו בחקירתם ששילמו למבריח אלפיים דולר לאדם עבור ההברחה. הקבוצה אולצה לחזור על עקבותיה ונלקחה חזרה לקהיר.

1 Comment

  1. צדוק התקוה
    11 ביולי 2013 @ 19:22

    תודה לצבא המצרי שעכשיו יעשה סדר בסיני ימנע מעבר מסתננים והברחות סמים ואמל"ח לישראל ולעזה אם צה'ל היה נוהג כך מהתחלה דרום תל אביב לא היתה נראת כמו שהיא נראת היום מה קרה כלום הינה המבריח חוסל והמסתננים חזרו לקהיר העולם לא נפל מרגליו לפעמים השכנים שלנו יותר חכמים מאיתנו

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן