Skip to content

הוארך מעצרו של האב החשוד ברצח בנותיו

"מדובר באחת החקירות הקשות ביותר, המזעזעות ביותר שימ"ר נגב טיפל בזמן האחרון", אמר נציג המשטרה בדיון, "מדובר בחשוד אכזרי ביותר. כאשר חקרנו את הילדים שלו מאישה אחרת, אני עם כל הניסיון שלי ראיתי איך שהם תיארו מה שהוא עשה לבנות, פשוט מזעזע". החשוד מכחיש את ההאשמות נגדו. בית משפט האריך את מעצרו ב-12 יום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מעצרו של עלי אמטיראת, החשוד שרצח את שתי בנותיו, אסינאד בת הארבע ורימאס בת השנתיים, בכפר הבדואי אל-פורעה לפני כחודש וחצי, הוארך היום (חמישי) בבית משפט השלום בבאר שבע. הוא נמלט מידי המשטרה זמן רב ולפני כשבוע נלכד שוהה במערה. שופט בית משפט השלום יואב עטר, האריך את מעצרו ב-12 ימים.

"מדובר באחת החקירות הקשות ביותר, המזעזעות ביותר שימ"ר נגב טיפל בזמן האחרון", אמר נציג המשטרה, חיים דידי, בדיון והסביר כי"מדובר בחשוד אכזרי ביותר. כאשר חקרנו את הילדים שלו מאישה אחרת, אני עם כל הניסיון שלי ראיתי איך שהם תיארו מה שהוא עשה לבנות, פשוט מזעזע".

שתי הילדות שנרצחו (צילום מסך)
שתי הילדות שנרצחו, אסינאד ורימאס, בתמונה מהסלולרי (צילום מסך)

במשך שבועות ארוכים חיפשו אחריו כוחות גדולים של משטרה. אשתו הצביעה על המשטרה כגורם שיכול היה למנוע את הרצח וסיפרה כיצד כל תלונותיה ואזהרותיה העלו חרס. מפקד תחנת ערד, סגן ניצב יוני זייטק, סגנו וכן ראש משרד החקירות בתחנה, הודחו מתפקידיהם בעקבות תחקיר המשטרה.

 נציג המשטרה אמר כי מעצר החשוד התבצע לאחר שהחשוד נמלט מזירת העבירה וציין כי "המשטרה השקיעה הון תועפות על מנת לבצע את מעצרו".

"אני מרגישה הקלה, אבל דבר לא יפצה על שתי הבנות שלי, אני עדיין חיה בפחד ובאימה מחשש שזרועותיו יגיעו אלינו", אמרה אם המשפחה לאחר היוודע דבר מעצרו של האב החשוד. "יש את האחים שלו, את ההורים שלו, אני מאוד חוששת ומפחדת. הילדים שלי איתי כאן, אבל אני חיה בפחד", אמרה ממקום מקלטה בצפון הארץ.

החשוד ברצח, עלי אמטיראת. מכחיש (צילום מסך)
החשוד ברצח, עלי אמטיראת. מכחיש (צילום מסך)

אמטיראת הכחיש בחקירתו כל מעורבות ברצח וחזר על כך היום בבית המשפט. פרקליטו, עורך הדין תומר אורינוב, אמר היום: "בית המשפט צריך להיות מוטרד. תחושתי כשאני שומע דברים כאלה היא שאין למשטרה ראיה ממשית הקושרת את החשוד לאירוע. מה שנותר הוא לומר כמה האירוע קשה ואכזרי וכמה המשטרה השקיעה הרבה כסף".

נציג המשטרה טען מנגד כי מדובר ברצח אכזרי ובאדם מסוכן ודרש להאריך את מעצרו של החשוד ב-15 יום. הוא הציג בפני השופט חומר חסוי וציין כי "עד לרגע זה החוקרים עובדים סביב השעון ומשקיעים זמן וכסף". עוד אמר: "החשד העיקרי הוא הרצח הכפול של שתי הילדות. לפני הרצח הוא ביצע הרבה עבירות חמורות ביותר. הוא ביצע חטיפות באכזריות בעזרת כלי נשק יחד עם קרובי משפחה. נגד חלק מאותם חשודים הוגש כתב אישום. הוא גם תקף את בת הזוג והילדות".

עורך הדין אורינוב אמר לאחר הדיון: "ממהלך הדיון היום הרושם המתקבל הוא שאין בידי המשטרה ראיות ממשיות לקשור את החשוד לעבירות הרצח. החשד הוא מאוד כללי ולא מבוסס ולכן אני חושב ששגה בית המשפט שהאריך את מעצרו ב-12 יום. מרשי כופר מכל וכל ומעלה השערות כי גורמים אחרים, בין היתר קרובי משפחה של האישה, ביצעו את הרצח שאיתם היא מסוכסכת".

השופט עטר ציין  בהחלטתו כי המשטרה מייחסת לחשוד עבירות של רצח, חטיפה לשם רצח, איומים עבירות בנשק וקשירת קשר לביצוע פשע.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן