Skip to content

מדים חדשים לעובדי יונייטד איירליינס בעולם

המדים החדשים מתאפיינים בגוני כחול, זהב, כסף ואפור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יותר מ-64 אלף עובדי יונייטד איירליינס בעולם ובישראל – ביניהם צוות הדיילים, נציגי שירות לקוחות, עובדים טכניים ומפעילי ציוד של החברה – מתחדשים בימים אלה במדים חדשים, המתאפיינים בגוני כחול, זהב, כסף ואפור.

אבי פרידמן מנכ"ל יונייטד ישראל (שני מימין) ועובדים - מדגימים את המדים החדשים
מנכ"ל יונייטד איירליינס ישראל אבי פרידמן (שני מימין) ועובדים ביונייטד איירליינס - מדגימים את המדים החדשים

 

"המדים החדשים משדרים עכשוויות ותחכום, המשקפים את ערכי חברת התעופה המודרנית שאנו בונים בהמשך למשוב שקיבלנו מהעובדים, עיצבנו פריטי לבוש מקצועיים, מסוגננים ופונקציונאליים", מסביר ג'ף פולנד, סגן נשיא בכיר לשיווק, טכנולוגיה ואסטרטגיה ביונייטד.

במשך השנה יקבלו גם טייסי United מדים בעיצוב חדש, בצבעי הכחול המקובלים של החברה, עם פסים ועיטורים בזהב. בקבוצות עובדים אחרות, קונצפט העיצוב של המדים יכלול:

דיילים ודיילות: המדים כוללים אוסף של פריטי לבוש בשחור – מכנסיים, חצאיות, סוודרים, אפודות ובלייזרים, עם שתי שורות עיטורים כסופים על השרוולים. הדיילות ילבשו גם סוודרים, אפודות, ז'קטים בשרוול קצר ושמלות בשני עיצובים, כולל שמלה בצבעים המוכרים של כחול עם פס שחור. הלבוש העליון, לדיילות ולדיילים כאחד כולל מעיל שחור לכל עונה בשנה ומעיל צמר אפור, עם דש כפול (אופציונלי).

נציגי שירות לקוחות: המדים כוללים בלייזרים, מכנסיים, סוודרים, אפודות וחצאיות בשחור. נציגי השירות ילבשו גם חולצות צבעוניות וצעיפים ייחודיים, בצבעים המציינים את תפקידיהם השונים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן