Skip to content

אתר האינטרנט TripAdvisor דירג את "יד ושם" במקום הרביעי בעולם

ליד ושם מגיעים קרוב למיליון מבקרים בשנה רובם תיירים. לאחרונה נפתחה בביתן התערוכות ביד ושם תערוכה חדשה: שומר אחי אנוכי – 50 שנות הוקרה לחסידי אומות העולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הישג ענק ליד ושם: מוזיאון יד ושם דורג במקום הרביעי מבין 25 המוזאונים החשובים בעולם על פי אתר האינטרנט TripAdvisor, אתר הנסיעות הבולט בעולם הנשען בראש ובראשונה על ביקורות ועל תגובות של תיירים ושל מטיילים מכל העולם. המבקרים  באתר שיבחו את "התצוגות המרגשות והאינפורמטיביות" וסיפרו שהביקור ביד ושם הוא "חוויה רגשית, חינוכית ומעוררת השראה", "חובה לראות" לכל מי שמבקר בישראל.

מוזיאון יד ושם - תצלום אוויר (מאתר האינטרנט של יד ושם)
יד ושם - תצלום אוויר (מאתר האינטרנט של יד ושם)

האתר TripAdvisor העניק ליד ושם גם את פרס ההצטיינות לשנת 2013. הפרס מוענק אך ורק למוסדות הזוכים בהתמדה בביקורות יוצאות דופן מן המבקרים בהם. כדי לזכות בפרס ההצטיינות, על אתר התיירות לשמור על דירוג כולל של ארבעה כוכבים ומעלה, מחמישה אפשריים, בדירוג המצטבר של המטיילים באתר. יד ושם מדורג כעת במקום הראשון מבין 146 האתרים המומלצים לביקור בירושלים.

ליד ושם מגיעים קרוב למיליון מבקרים בשנה רובם תיירים. לאחרונה נפתחה בביתן התערוכות ביד ושם תערוכה חדשה:  שומר אחי אנוכי – 50 שנות הוקרה לחסידי אומות העולם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן